beetje vreemde titel misschien, maar dit is wel waar het om gaat. ik heb een paar maandjes geleden een geweldig lief rex hamster babytje gekocht, wat hier niet echt helemaal op zijn (het is dus een mannetje) gemak is.
het diertje is heel tam, maar of het nou door de aanwezigheid van onze hond is of iets anders weet ik niet, het hamstertje blijft echt heel gespannen in handen. hij bijt absoluut niet (ook nooit gedaan) maar geniet door het constant om zich heen blijven kijken, ook niet echt van de aandacht.
ik wilde het eerst maar zo laten omdat ik het zelf zo'n leuke hamster vind, maar vind het niet eerlijk tegenover het diertje. hij is nog zo jong en kan volgens mij een leuker leven hebben dan hij nu heeft.
hij hoeft niet echt weg dus, maar als hij het beter kan krijgen gun ik hem dat van harte en mag hij naar een geweldig nieuw tehuisje met heel veel liefde en aandacht.
ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, maar kan deze wel mailen als iemand een foto wil.
geweldig lieve rexhamster zoekt geweldig tehuis
Moderator: Sylvia.
Re: geweldig lieve rexhamster zoekt geweldig tehuis
PB!
Kleindierenopvang Whoopie http://www.kleindierenopvang-whoopie.nl
Re: geweldig lieve rexhamster zoekt geweldig tehuis
dank je wel voor je reactie, maar het is niet zo dat het diertje hier 'in de weg" zit en dus moet verhuizen, dus ik zou hem het liefst van hieruit naar een definitief tehuisje laten gaan.
ik stel me zo voor dat hij, wanneer hij de aandacht moet delen met alle andere opvangertjes, ook niet tot zijn recht zal komen.
maar wel bedankt voor het meedenken natuurlijk !
ik stel me zo voor dat hij, wanneer hij de aandacht moet delen met alle andere opvangertjes, ook niet tot zijn recht zal komen.
maar wel bedankt voor het meedenken natuurlijk !