Moeder van het nestje wordt Isolde. Isolde is een erg mensgerichte dame die bij het minste al klaar staat voor het deurtje. Buiten de kooi heeft ze geen interesse in eten maar wel in lekker knuffelen en op onderzoek uit gaan. Na haar eerste nest een paar maanden geleden is ze alleen maar rustiger en liever geworden (en een tikje zwaarder gebleven!). Ze vindt het gelukkig niet erg om even te wachten met knuffelen voordat alle ongeduldige hamstertjes aan de beurt zijn geweest (Vooral Puma en Pinkeltje).

Vader van dit nestje zal Boreas zijn. Boreas is een heerlijk knuffelig ventje dat zich gelijk na de verhuizing (paar uur reizen) al helemaal thuis voelde in zijn Alaska. Hij houdt van zijn flying saucer, zijn grote wc-papier nestje dat hij steevast onder zijn saucer bouwt (hij houdt niet van huisjes) en van kokosvlokken. Boreas is een broertje van mijn Vallonia, dus ik vind het super speciaal dat hij Isolde mocht dekken! (Bedankt Lotte, voor het uitlenen, ik verwen hem goed hoor!)
Thema
Het thema van dit nest is 'Game of Thrones'. De mensen die het kennen hebben vast een voorkeur voor een bepaalde naam, maar ook voor iedereen die niet bekend is met dit thema is er wel een leuke naam te vinden. De hoofdpersonen zijn bijvoorbeeld hier in een lijstje te vinden: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Category:Characters
Kleurverwachting
Kleurverwachting: oranje en blond, kans op roest roodoog, dove, champagne, blond, zilverdove en zilverchampagne. Alle kleuren ook mogelijk met umbrous.
50% van alle ukken witband. Als Boreas verstopt geel is dan alle dames schildpad. 25% van alle ukken langhaar.
Reserveringen
1 Hamstery Blue Skies - witband vrouw (Ygritte/Nymeria) - fokuk
2 Lotte - langhaar man - huisdier
3 Aniek - vrouw - huisdier
4 Irene - lichte kleur man witband - externe fokman
5 Monique - (langhaar) man - huisdier
6. Simone - huisdier
Tot de ukken geboren zijn en zelf rondlopen neem ik geen nieuwe reserveringen aan.