Beste allemaal,
Al lange tijd ben ik hier niet meer actief geweest. Ik maak me echter zorgen om mijn syrtje Lilly. Lilly is in maart 2 jaar oud. Ze oogt nog ontzettend vrolijk, maar haar vachtje is van ouderdom wat uitgezet. Voor de rest valt er nog niet veel van haar ouderdom te merken.
Echter drinkt zij ontzettend veel. Ze drink op 1 dag 1 tot anderhalf bakje water leeg. Ik heb er nu maar 2 bakjes ingezet omdat ik bang ben dat ze zonder water komt te zitten.
Kan iemand mij vertellen wat het mogelijk kan zijn? Is het ouderdom of een ziekte?
Syrtje drinkt ontzettend veel
Moderator: Sylvia.
-
Goudhamster Hammie
- Hamsters: Lilly
-
Goudhamster Hammie
- Hamsters: Lilly
Re: Syrtje drinkt ontzettend veel
Bedankt voor je antwoord. Aan wat voor soort aanpassingen moet ik denken als ik haar dieet wil aanpassen? Ze krijgt nu gewoon altijd haar voer (Discus premium). Ze wil geen ander voer dan dat merk, dat heb ik al heel vaak geprobeerd. Ze laat het dan gewoon staan. Pellets raakt ze al helemaal niet aan helaas.
Voor de rest krijgt ze zo nu en dan een stukje groente, vooral witlof, andijvie, paprika en een heel kleine beetje romaine.
Zijn er toevallig ook andere manieren waarop ik erachter kan komen of ze diabetes of nierziekte heeft? Ik heb op dit forum wel vaker van bepaalde strips gelezen.
Groetjes Juliëtte
Voor de rest krijgt ze zo nu en dan een stukje groente, vooral witlof, andijvie, paprika en een heel kleine beetje romaine.
Zijn er toevallig ook andere manieren waarop ik erachter kan komen of ze diabetes of nierziekte heeft? Ik heb op dit forum wel vaker van bepaalde strips gelezen.
Groetjes Juliëtte