Ik zag van de week toch iets geks bij me hamster.
Boven in het oortje zit een klein rond gaatje???? Niet groot je moet wel goed kijken om het te zien...
Iemand een idee waar dat van kan zijn?????
Gaatje in zijn oor???
Moderator: Sylvia.
-
biawa
De plek voor z'n oorbel natuurlijk!
Ning heeft dat ook, ik ga er vanuit dat hij toen hij jong was een aanvaring gehad heeft met een andere hamster. Ook Saartje heeft een hapje uit haar oor en bij Snowy van Eveline liggen de oren een beetje aan "flarden". Kennelijk groeien de oren niet geweldig goed dicht als ze beschadigd zijn geweest.
Ning heeft dat ook, ik ga er vanuit dat hij toen hij jong was een aanvaring gehad heeft met een andere hamster. Ook Saartje heeft een hapje uit haar oor en bij Snowy van Eveline liggen de oren een beetje aan "flarden". Kennelijk groeien de oren niet geweldig goed dicht als ze beschadigd zijn geweest.
Re: Gaatje in zijn oor???
Ja mijn syrtje heeft het ook, ik denk dat ze een keer is gebeten door haar zusjes toen ze nog in de dierenwinkel zat
Groetjes van:
Mens: Femke
Rus: Izzy
In memoriam: Pimmetje (02-08-2013 - 20-10-2015) en Jimmy <3 (14-08-2015 - 06-06-2017)
Mens: Femke
Rus: Izzy
In memoriam: Pimmetje (02-08-2013 - 20-10-2015) en Jimmy <3 (14-08-2015 - 06-06-2017)
- Nieske
- Moderator
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Re: Gaatje in zijn oor???
Dit topic komt uit 2005 en is 11 jaar oud. Liever niet reageren op topics die ouder zijn dan een half jaar.
Dit topic krijgt een slotje
Dit topic krijgt een slotje
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin