Aan alles komt een eind.... - Update: morgen is het zo ver

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: Sylvia.

Louise
Leeftijd: 60

Aan alles komt een eind.... - Update: morgen is het zo ver

Bericht door Louise »

… zelfs aan mijn moderatorschap!

In de loop van maart stop ik met modereren. Kort daarna ga ik op vakantie en even later barst de verhuizing los, dus maart is wel een mooi moment.

De belangrijkste reden is dat ik het modereren niet wil gaan combineren met samenwonen - waar ik na die verhuizing aan begin. Zeker als ik druk ben met werk, ben ik soms weinig thuis, als ik dan ook nog 'moet' forummen, is dat strakjes wel heel erg ongezellig. Ik wil dus niet meer elke dag op het forum ‘moeten’ komen – en als ik niet elke dag kan komen kijken, dan vind ik dat ik niet meer serieus kan modereren.

Daarbij komt ook dat ik het al best lang gedaan heb (bijna 4 jaar dan, als ik het goed heb, ik was Dongs eerste hulpje) - het is voor mij tijd voor iets anders. [Edit: hier stond 'bijna 5 jaar', maar dankzij de oplettendheid van Carla kwam ik erachter dat ik me een jaar had verrekend - zie p. 3]

Een reden is in ieder geval niet dat ik het forum niet meer leuk vind - ik zal daar ook zeker op blijven komen!

Een opvolger is al gevonden, dat wordt Dymph (RoboHamu). Ze wordt binnenkort al toegevoegd aan het lijstje moderators, zodat ze zich kan ‘inwerken’, vandaar dat ik mijn vertrek nu al aankondig. Een tijdje is er dus een extra moderator.

Louise
Laatst gewijzigd door Louise op 20 mar 2006, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Lynn
Hamsters: Sasha en Levin
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Lynn »

Oh, dit had ik niet verwacht! Jammer, maar het moet zelf ook nog leuk blijven natuurlijk. Veel succes alvast met de vakantie en de verhuizing!
Groetjes van Lynn en de ratjes.
Yvon
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Yvon »

Wat jammer dat je stopt met moderen maar gelukkig blijf je nog wel op forum!
5 jaar is inderdaad erg lang, en al die tijd ( ik heb er maar 1 jaar van mee gemaakt ) heb je het goed gedaan! :) Ik snap heel goed dat je er mee stopt, is inderdaad niet zo gezellig als je eindelijk vrij bent, dat je dan weer gaat forummen.

Succes met de verhuizing alvast!
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Ik kan me goed voorstellen dat je daarom stopt met modereren inderdaad. Al wordt het vast wel wennen na 5 jaar. ;)

Dymph vind ik zeker een goede keuze als nieuwe moderator! :)
Eline81

Bericht door Eline81 »

Jammer dat je ermee stopt, maar wel begrijpelijk. Bedankt voor alle jaren inzet (hoewel ik alleen het afgelopen half jaar heb meegemaakt), dat mag ook weleens gezegd worden (ook tegen de andere modjes natuurlijk). Jullie zijn er maar druk mee om alles in goede banen te laten lopen!
jacqueline 1
Leeftijd: 61

Bericht door jacqueline 1 »

ík ken jou nog maar kort
maar ik vind het wel jammer dat je stopt
ik hoop nog vele berichtjes van jou te zien
hier op het forum.
louise hartelijk bedankt voor je inzet van 5 jaar.
groetjes van jacqueline
Elien
Leeftijd: 38

Bericht door Elien »

Ik kan de keuze goed begrijpen, ookal vind ik het jammer dat je er mee stopt, was wel een beetje gewend geraakt aan het vaste moderatorbeeld/commentaar :mrgreen:
Maar Dymph lijkt me een goed opvolger.
Veel succes alvast gewenst in de drukkere tijden en natuurlijk aan Dymph met het inwerken!
[size=84][color=darkblue]Groetjes Elien
[/color][/size]
[size=75][url=http://www.dehamster.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1964]R.I.P. Miyu, Benji, Kovu, Elmo, Pino, Swiffer, Jimmi, Leevii, Timo en Friemel..[/url][/size]
Plumeau
Hamsters: rust zacht, mijn schatjes
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Plumeau »

Een verstandige keuze. En wie weet... het samenwonen kan je meevallen en dan zou je bij een volgende wisseling van de wacht gewoon weer in kunnen stappen ;) Heel veel plezier plezier op vakantie en sterkte met de verhuizing!

Dymph: veel succes met modje zijn :D
Hamsterloos...
Een dier neem je niet voor even, maar voor een heel leven!
artificial_green

Bericht door artificial_green »

ohw... ik las eerst moederschap... lol

5 jaar is wel heel lang, ja. Gelukkig ga je niet definitief weg!
Monique N
Leeftijd: 47

Bericht door Monique N »

Aan alle fases komt een keer een einde en dit keer is het je moderatorschap louise. Veel succes met de nieuwe dingen die op je pad gaan komen :D .

En Dymph, gefeliciteerd en succes met iedereen hier in toom houden :wink:
Vlindchi
Contacteer:

Bericht door Vlindchi »

wat jammer nou.

wel leuk dat je blijft ;)

dan hoeven we je niet te missen ;)
Eveline
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Eveline »

Ja, dat wordt echt nog wennen... geen Louise meer als medemodje... geen hulp van je als er problemen zijn op het forum.
Maar inderdaad, we krijgen er Dymph voor terug, en ik twijfel er niet aan dat Louise anders de rapportageknop nog goed zal weten te vinden! :P
En berichtjes zul je ook nog wel in voldoende mate posten, lijkt me.

Het was in ieder geval een hele gezellige samenwerking, wat mij betreft!
Groetjes van Eveline
Corien
Leeftijd: 34

Bericht door Corien »

Ohh wat jammer! Ik word nog bang van Dymph, zoveel macht ze heeft op het hf, zometeen wil ze Roos nieteens meer verzorgen als ik op vakantie ben :P Haha neehoor. Jammer dat je weggaat Louise, maar je maakt vast een goede keuze, en ik geloof wel dat Dymph het heel goed kan! Zolang je ons maar niet vergeet hé, Louise :P
Henri

Bericht door Henri »

He, jammer Louise! Ookal wil ik niet heel slijmerig over komen, ik vond dat je het altijd erg goed deed! Hmm.. Dat komt wel slijmerig over, maar ach.. :P

Gefeliciteerd Dymph! Ik denk dat je wel een hele goede opvolger gaat worden! :)
Voyeurism is participation
*Eva*
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Jammer dat je ermee stopt, na zo'n tijd! Maar ik kan me het wel voorstellen.
Corien schreef:Ohh wat jammer! Ik word nog bang van Dymph, zoveel macht ze heeft op het hf, zometeen wil ze Roos nieteens meer verzorgen als ik op vakantie ben :P Haha neehoor.
Help, straks wil ze Nala ook niet meer (niet dat daar nog iets zeker over is maar ik hoop het wel, ook voor Nala en Iso zou het leuk zijn) :P
Eva en Vespa, Witje, Feline, Betty en de opvanghamsters!
http://www.bontkragen.nl/bontkragen/
Plaats reactie