Aan alles komt een eind.... - Update: morgen is het zo ver
Moderator: Sylvia.
-
Louise
- Leeftijd: 60
Aan alles komt een eind.... - Update: morgen is het zo ver
… zelfs aan mijn moderatorschap!
In de loop van maart stop ik met modereren. Kort daarna ga ik op vakantie en even later barst de verhuizing los, dus maart is wel een mooi moment.
De belangrijkste reden is dat ik het modereren niet wil gaan combineren met samenwonen - waar ik na die verhuizing aan begin. Zeker als ik druk ben met werk, ben ik soms weinig thuis, als ik dan ook nog 'moet' forummen, is dat strakjes wel heel erg ongezellig. Ik wil dus niet meer elke dag op het forum ‘moeten’ komen – en als ik niet elke dag kan komen kijken, dan vind ik dat ik niet meer serieus kan modereren.
Daarbij komt ook dat ik het al best lang gedaan heb (bijna 4 jaar dan, als ik het goed heb, ik was Dongs eerste hulpje) - het is voor mij tijd voor iets anders. [Edit: hier stond 'bijna 5 jaar', maar dankzij de oplettendheid van Carla kwam ik erachter dat ik me een jaar had verrekend - zie p. 3]
Een reden is in ieder geval niet dat ik het forum niet meer leuk vind - ik zal daar ook zeker op blijven komen!
Een opvolger is al gevonden, dat wordt Dymph (RoboHamu). Ze wordt binnenkort al toegevoegd aan het lijstje moderators, zodat ze zich kan ‘inwerken’, vandaar dat ik mijn vertrek nu al aankondig. Een tijdje is er dus een extra moderator.
Louise
In de loop van maart stop ik met modereren. Kort daarna ga ik op vakantie en even later barst de verhuizing los, dus maart is wel een mooi moment.
De belangrijkste reden is dat ik het modereren niet wil gaan combineren met samenwonen - waar ik na die verhuizing aan begin. Zeker als ik druk ben met werk, ben ik soms weinig thuis, als ik dan ook nog 'moet' forummen, is dat strakjes wel heel erg ongezellig. Ik wil dus niet meer elke dag op het forum ‘moeten’ komen – en als ik niet elke dag kan komen kijken, dan vind ik dat ik niet meer serieus kan modereren.
Daarbij komt ook dat ik het al best lang gedaan heb (bijna 4 jaar dan, als ik het goed heb, ik was Dongs eerste hulpje) - het is voor mij tijd voor iets anders. [Edit: hier stond 'bijna 5 jaar', maar dankzij de oplettendheid van Carla kwam ik erachter dat ik me een jaar had verrekend - zie p. 3]
Een reden is in ieder geval niet dat ik het forum niet meer leuk vind - ik zal daar ook zeker op blijven komen!
Een opvolger is al gevonden, dat wordt Dymph (RoboHamu). Ze wordt binnenkort al toegevoegd aan het lijstje moderators, zodat ze zich kan ‘inwerken’, vandaar dat ik mijn vertrek nu al aankondig. Een tijdje is er dus een extra moderator.
Louise
Laatst gewijzigd door Louise op 20 mar 2006, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat jammer dat je stopt met moderen maar gelukkig blijf je nog wel op forum!
5 jaar is inderdaad erg lang, en al die tijd ( ik heb er maar 1 jaar van mee gemaakt ) heb je het goed gedaan!
Ik snap heel goed dat je er mee stopt, is inderdaad niet zo gezellig als je eindelijk vrij bent, dat je dan weer gaat forummen.
Succes met de verhuizing alvast!
5 jaar is inderdaad erg lang, en al die tijd ( ik heb er maar 1 jaar van mee gemaakt ) heb je het goed gedaan!
Succes met de verhuizing alvast!
-
CrazyCatLady
-
jacqueline 1
- Leeftijd: 61
Ik kan de keuze goed begrijpen, ookal vind ik het jammer dat je er mee stopt, was wel een beetje gewend geraakt aan het vaste moderatorbeeld/commentaar 
Maar Dymph lijkt me een goed opvolger.
Veel succes alvast gewenst in de drukkere tijden en natuurlijk aan Dymph met het inwerken!
Maar Dymph lijkt me een goed opvolger.
Veel succes alvast gewenst in de drukkere tijden en natuurlijk aan Dymph met het inwerken!
[size=84][color=darkblue]Groetjes Elien
[/color][/size]
[size=75][url=http://www.dehamster.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1964]R.I.P. Miyu, Benji, Kovu, Elmo, Pino, Swiffer, Jimmi, Leevii, Timo en Friemel..[/url][/size]
[/color][/size]
[size=75][url=http://www.dehamster.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1964]R.I.P. Miyu, Benji, Kovu, Elmo, Pino, Swiffer, Jimmi, Leevii, Timo en Friemel..[/url][/size]
- Plumeau
- Hamsters: rust zacht, mijn schatjes
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Een verstandige keuze. En wie weet... het samenwonen kan je meevallen en dan zou je bij een volgende wisseling van de wacht gewoon weer in kunnen stappen
Heel veel plezier plezier op vakantie en sterkte met de verhuizing!
Dymph: veel succes met modje zijn
Dymph: veel succes met modje zijn
Hamsterloos...
Een dier neem je niet voor even, maar voor een heel leven!
Een dier neem je niet voor even, maar voor een heel leven!
-
artificial_green
- Eveline
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Ja, dat wordt echt nog wennen... geen Louise meer als medemodje... geen hulp van je als er problemen zijn op het forum.
Maar inderdaad, we krijgen er Dymph voor terug, en ik twijfel er niet aan dat Louise anders de rapportageknop nog goed zal weten te vinden!
En berichtjes zul je ook nog wel in voldoende mate posten, lijkt me.
Het was in ieder geval een hele gezellige samenwerking, wat mij betreft!
Maar inderdaad, we krijgen er Dymph voor terug, en ik twijfel er niet aan dat Louise anders de rapportageknop nog goed zal weten te vinden!
En berichtjes zul je ook nog wel in voldoende mate posten, lijkt me.
Het was in ieder geval een hele gezellige samenwerking, wat mij betreft!
Groetjes van Eveline
Ohh wat jammer! Ik word nog bang van Dymph, zoveel macht ze heeft op het hf, zometeen wil ze Roos nieteens meer verzorgen als ik op vakantie ben
Haha neehoor. Jammer dat je weggaat Louise, maar je maakt vast een goede keuze, en ik geloof wel dat Dymph het heel goed kan! Zolang je ons maar niet vergeet hé, Louise 
-
*Eva*
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Jammer dat je ermee stopt, na zo'n tijd! Maar ik kan me het wel voorstellen.

Help, straks wil ze Nala ook niet meer (niet dat daar nog iets zeker over is maar ik hoop het wel, ook voor Nala en Iso zou het leuk zijn)Corien schreef:Ohh wat jammer! Ik word nog bang van Dymph, zoveel macht ze heeft op het hf, zometeen wil ze Roos nieteens meer verzorgen als ik op vakantie benHaha neehoor.
Eva en Vespa, Witje, Feline, Betty en de opvanghamsters!
http://www.bontkragen.nl/bontkragen/
http://www.bontkragen.nl/bontkragen/