hammie op het werk

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
kissme4life
Leeftijd: 47

hammie op het werk

Bericht door kissme4life »

had vandaag ivm dierendag me hammie (mannetje) meegenomen naar me werk ik werk op een kdv nou hammie was heel lief alle kindjes mochten hem oppkakken en aaien hij heeft 0 keer gebeten en was ook niet bang

wou dus even zeggen hammie ben trots op je :)

Ik ben op 26-09-2006 om 17:19 Tante geworden van een nichtje
Haar naam is Jeahley Jahliya
kissme4life

nee hij bleef juist snuffelen en heb hem af en toe wel wat rust gegund hoor en extra verwend met eten enz

ja ik was echt blij nu weet ik dat mijn hammie een echte kinder vriend is past hij dus echt bij mij

ik had daarmo ook het mannetje meegenomen en het vrouwtrje had in alle kindervingertjes gebeten :(
Marianne

Bericht door Marianne »

Ik heb Mila een keer meegehad, ze is toen geaaid door 40 paar kinderhandjes en was heel erg rustig en lief. Ze was daarna echt wel uitgeput van die goede daad en heeft de hele terugreis geslapen...
kissme4life

hammie heeft gisteren zijn slaap goed ingehaald :)
gyanty

Bericht door gyanty »

Gelukkig dat ie zo braaf was, met dierendag in het asiel, zette de meeste honden ook hun beste beentje voor. een herder die normaal tot aan het dak zit, zat lief te piepen voor zijn tralies met scheve koppies en luisterde waarachtig naar commando's en gaf pootjes cadeau. Soms lijken dieren te weten wanneer ze lief en onuitstaanbaar moeten zijn :D
Groetjes van Sandra en de robbies
Plaats reactie