wou dus even zeggen hammie ben trots op je
hammie op het werk
Moderator: Sylvia.
-
kissme4life
- Leeftijd: 47
hammie op het werk
had vandaag ivm dierendag me hammie (mannetje) meegenomen naar me werk ik werk op een kdv nou hammie was heel lief alle kindjes mochten hem oppkakken en aaien hij heeft 0 keer gebeten en was ook niet bang
Ik ben op 26-09-2006 om 17:19 Tante geworden van een nichtje
Haar naam is Jeahley Jahliya
-
kissme4life
nee hij bleef juist snuffelen en heb hem af en toe wel wat rust gegund hoor en extra verwend met eten enz
ja ik was echt blij nu weet ik dat mijn hammie een echte kinder vriend is past hij dus echt bij mij
ik had daarmo ook het mannetje meegenomen en het vrouwtrje had in alle kindervingertjes gebeten
ja ik was echt blij nu weet ik dat mijn hammie een echte kinder vriend is past hij dus echt bij mij
ik had daarmo ook het mannetje meegenomen en het vrouwtrje had in alle kindervingertjes gebeten
Ik ben op 26-09-2006 om 17:19 Tante geworden van een nichtje
-
kissme4life
Gelukkig dat ie zo braaf was, met dierendag in het asiel, zette de meeste honden ook hun beste beentje voor. een herder die normaal tot aan het dak zit, zat lief te piepen voor zijn tralies met scheve koppies en luisterde waarachtig naar commando's en gaf pootjes cadeau. Soms lijken dieren te weten wanneer ze lief en onuitstaanbaar moeten zijn 
Groetjes van Sandra en de robbies