Dichte of traliekooi?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Sossje
Leeftijd: 35

Dichte of traliekooi?

Bericht door Sossje »

Welke kooien zijn er beter?
Dichte of traliekooien?

Edine en de katjes Dana, Renji, Damon en Flop
barocca

Bericht door barocca »

het si net wat jij vindt maar het nadeel van een traliekooi is dat hij eraan gaat knagen dus als hij op je slaapkamer staat is dichte prettiger
wil je meer weten over mij?
kijk dan op www.cu2.nl/barocca-girl17
pluisje

Bericht door pluisje »

Het voordeel van een traliekooi is dan weer dat je je hamster makkelijker kan zien zitten en dat er meer verluchting is.

Je moet gewoon zien wat jij wil en de voor en nadelen van elke kooi afwegen.
[size=75][color=blue]Groetjes Pluisje en een pootje van Dropje (syr), Dinky (campbelli) en katten Luna en Iglo, kitten Grigri
Slaap zacht lieve poesi 13/08/2004
RIP Nano en Floortje 13/07/05 Dinky 29/07/2005 [/color][/size]
Cocó

Bericht door Cocó »

Waarom geen tussenformaat?
Een hele dichte kooi zoals de SAM kooien en alle soortgelijke kooien vind ik dus heel slecht voor een hamster.
Een dunabak daarin tegen vind ik denk ik het best geschikt, bovenin heb je tralies, onderin een dichte bak. Zo kan je er lekker veel bodemmateriaal in gooien zodat je hamster kan graven, zonder dat alles uit de kooi kiept.
Een tralie kooi vind ik ook wel geschikt, alleen het grote nadeel is daar dat hamsters vaak gaan knagen aan de tralies.
MiSS_ErikLovesteR

Bericht door MiSS_ErikLovesteR »

ik heb een perfecte kooi moet ik eerlijk zeggen..ik heb beide : tralies en dicht... hij is erg groot en van merk een IMAC voor maar 32.50 zie foto Afbeelding
[size=75][color=red]»-(¯`v´¯)-»[/color] [color=purple] LieVe GiZmO, BiBi,sAiRa, BaLoU MiStY R.I.P[/color] [color=red]»-(¯`v´¯)-»[/color]
[color=black]www.nonniespage.cjb.net[/color][/size]
Plaats reactie