Leenkooien gevraagd.
Moderator: Sylvia.
- Eveline
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Leenkooien gevraagd.
Ik weet nog niet precies in hoeverre dit nodig gaat zijn... maar voor de zekerheid informeer ik vast even.
Aangezien ik met een nest van 12 zit die niemand lijkt te willen hebben, zit ik nu al een beetje met mijn handen in het haar wat betreft hun onderkomen als ze uit elkaar moeten.
Ik wil ze niet zomaar naar een dierenwinkel brengen, en zelf kan ik er qua kooien maar maximaal 2 houden. En eigenlijk is het maar de bedoeling dat ik er 1 houd.
Maar vooruit, ik moet toch wat als ze niet meer samen kunnen.
Daarom wil ik vast even informeren of mensen voor mij een syrenkooi te leen hebben, zodat ik wat meer tijd heb om een goed thuis voor ze te zoeken. Ik hoop dat het niet nodig is...
Aangezien ik met een nest van 12 zit die niemand lijkt te willen hebben, zit ik nu al een beetje met mijn handen in het haar wat betreft hun onderkomen als ze uit elkaar moeten.
Ik wil ze niet zomaar naar een dierenwinkel brengen, en zelf kan ik er qua kooien maar maximaal 2 houden. En eigenlijk is het maar de bedoeling dat ik er 1 houd.
Maar vooruit, ik moet toch wat als ze niet meer samen kunnen.
Daarom wil ik vast even informeren of mensen voor mij een syrenkooi te leen hebben, zodat ik wat meer tijd heb om een goed thuis voor ze te zoeken. Ik hoop dat het niet nodig is...
Groetjes van Eveline
- wishcraft89
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
- Knorretje
- Dierenarts
- Leeftijd: 44
- Contacteer:
Je kan sowieso van mij een jolly lenen, misschien zelfs 2.Eveline schreef:Geweldig, die reacties allemaal
Als er nou ook nog eens mensen reageerden die gewoon een hamstertje willen overnemen
Maar ik onthoud al jullie aanbiedingen, en als het nodig blijkt te zijn horen jullie het... bedankt vast!
En ik ga echt mijn best doen om nog baasjes te zoeken voor jouw ukjes: ikzal heel veel mensen moeten teleurstellen nu voor een ukje van mij (

The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
-
- Hamsters: geen
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 41