Ik had in de kooi van Monty nog een klein radje hangen en normaal gesproken is hij dat gewend, maar hij is even op vakantie geweest en daar kreeg hij een groter radje. Nu HET probleem... normaal gesproken doet Monty zijn haren een beetje opzij als hij in het kleine radje ging (was druk op zoek naar een groter radje maar had er het geld even niet voor... ik weet het heel goedkoop maarja..) nu deze keer was hij het grotere radje gewent en deed zijn haartjes dus niet opzij :'( nu zit er een hele kale plek op zn rug weeeeh! ben dus meteen naar de winkel gegaan om een nieuw !groter! radje voor hem te kopen. En hij had van die mooie lange haren nu heeft hij een kale plek op zijn ruggetje... maar nu heeft hij wel een groter radje en blij dat ie is!!
moest ik gewoon even kwijt.
p.s. hij ging wel iedere dag minimaal 1 uur in de hamsterbal hoor
Oei, nou heb ik hem dus met hele goede bedoelingen 2 weken in een groot radje laten rennen... en heeft ie daardoor zijn rugje onthaard
Dat was dus zeker niet mijn bedoeling!
Gelukkig heeft ie dan nu wel een groter radje, want dat loopt natuurlijk toch wel een stuk fijner voor hem.
Hij was hier nu ook gewend om helemaal los in de woonkamer te lopen zo'n beetje elke avond... moet ie nu ook wennen aan de loopbal weer?
Ik heb hier nog wat foto's neergezet, van voor zijn ontharing dus...