Vreemd gevoel bij iemand
Moderator: Sylvia.
- Saskia1982
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Vreemd gevoel bij iemand
Normaal ben ik niet zo wantrouwend tegenover mensen die een hamstertje zoeken, misschien zelfs een beetje makkelijk.
Maar zo nu en dan krijg je een vreemd gevoel bij bepaalde mensen..
Nou heb ik dus iemand die hamstertjes wil kopen voor haar dochter die binnenkort jarig is, begon al dat ze heel lang door bleef gaan over 2 syren samen houden dat haar dochter het zielig zou vinden en of een man + vrouw wel samen zou gaan, enz.
Geloof dat ze nu wel door had dat dat niet verstandig is, maar dat is al een eerste aanwijzing dat ze zich niet heeft ingelezen over syren.
Maargoed dan voeg je zo iemand toe aan msn en een oprecht persoon valt in korte tijd veel te leren over hoe je een hamster kan houden..
Ze wou eerst dat ik ze even naar Vianen kwam brengen, dus ik stelde Utrecht voor op 23 december en gaf mijn telefoon nummer.
06-134..... "Is dat een nummer uit Nieuwegein", uhm herkent een volwassen persoon geen 06-nummer?
Okey, misschien leeft ze wat in het verleden en kent ze dat echt niet..
Dan vraagt ze of ze ze ook 3 januari op kan halen en waar ik woon.. Vierpolders, achter Rotterdam.. "Waar licht Rotterdam?"
Ook al een beetje raar..
Al die kleine dingetjes en dan haar taalgebruik met vele spelfouten en een breezerachtige invloed.
Even weg 1 minuut en dat was omdat ze de was moest ophangen..
Mijn gevoel zegt dat daar beter geen hamstertje van mij naartoe kan gaan..
Aan de ene kant vind ik het erg rot om te weigeren, maar ik weet zeker dat ik me veel prettiger voel als ik haar geen hamstertje verkoop.
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even van me af schrijven..
Maar zo nu en dan krijg je een vreemd gevoel bij bepaalde mensen..
Nou heb ik dus iemand die hamstertjes wil kopen voor haar dochter die binnenkort jarig is, begon al dat ze heel lang door bleef gaan over 2 syren samen houden dat haar dochter het zielig zou vinden en of een man + vrouw wel samen zou gaan, enz.
Geloof dat ze nu wel door had dat dat niet verstandig is, maar dat is al een eerste aanwijzing dat ze zich niet heeft ingelezen over syren.
Maargoed dan voeg je zo iemand toe aan msn en een oprecht persoon valt in korte tijd veel te leren over hoe je een hamster kan houden..
Ze wou eerst dat ik ze even naar Vianen kwam brengen, dus ik stelde Utrecht voor op 23 december en gaf mijn telefoon nummer.
06-134..... "Is dat een nummer uit Nieuwegein", uhm herkent een volwassen persoon geen 06-nummer?
Okey, misschien leeft ze wat in het verleden en kent ze dat echt niet..
Dan vraagt ze of ze ze ook 3 januari op kan halen en waar ik woon.. Vierpolders, achter Rotterdam.. "Waar licht Rotterdam?"
Ook al een beetje raar..
Al die kleine dingetjes en dan haar taalgebruik met vele spelfouten en een breezerachtige invloed.
Even weg 1 minuut en dat was omdat ze de was moest ophangen..
Mijn gevoel zegt dat daar beter geen hamstertje van mij naartoe kan gaan..
Aan de ene kant vind ik het erg rot om te weigeren, maar ik weet zeker dat ik me veel prettiger voel als ik haar geen hamstertje verkoop.
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even van me af schrijven..
Respect voor elkaar begint bij jezelf..
Russische Dwerghamsters, facebookgroep
Saskia's Russische dwerghamsters
Mijn russen op facebook
Mijn russen op facebook
-
- Leeftijd: 39
-
- Leeftijd: 41
- Saskia1982
- Contacteer:
Dat was ik inderdaad al van plan..
Mijn russen op facebook
Mijn russen op facebook
- wishcraft89
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Misschien kun je via google meer informatie over de persoon vinden, door middel van het emailadres of andere gegevens die je hebt??
Ik heb ook iemand gehad die ik niet echt vertrouwde. Tegen die persoon heb ik toen gezegd dat ik de hamster niet meer wegdeed, omdat deze ziek bleek te zijn...
Dat was trouwens een reactie op mijn marktplaatsadvertentie...
Ik heb ook iemand gehad die ik niet echt vertrouwde. Tegen die persoon heb ik toen gezegd dat ik de hamster niet meer wegdeed, omdat deze ziek bleek te zijn...

Dat was trouwens een reactie op mijn marktplaatsadvertentie...
Trotse mama van Eliza en Wilco! Baasje van hamster Cavia!
In herinnering: Sandy *06-'04-†14-07-'06, Pebbles *25-05-'05-†30-05-'07, Bamm-Bamm *30-05-'05-†10-06-'07, PiP *03-09-'05-†05-12-'07, Jip *03-09-'05-†22-01-'08, Harry †30-01-'09, Joep †04-11-'10
In herinnering: Sandy *06-'04-†14-07-'06, Pebbles *25-05-'05-†30-05-'07, Bamm-Bamm *30-05-'05-†10-06-'07, PiP *03-09-'05-†05-12-'07, Jip *03-09-'05-†22-01-'08, Harry †30-01-'09, Joep †04-11-'10
- Saskia1982
- Contacteer:
Dat gevoel kreeg ik ook al, dat het een kind was.
Maargoed ik heb al gezegt dat ze geen hamster krijgt, kan moeilijk zeggen dat ze alle 5 opeens ziek zijn oid
(Ze heeft mijn site bekeken en daar staat precies op welke hamstertjes er nog te koop zijn..)
Maargoed ik heb al gezegt dat ze geen hamster krijgt, kan moeilijk zeggen dat ze alle 5 opeens ziek zijn oid

(Ze heeft mijn site bekeken en daar staat precies op welke hamstertjes er nog te koop zijn..)
Mijn russen op facebook
Mijn russen op facebook
- Knorretje
- Dierenarts
- Leeftijd: 44
- Contacteer:
Verstandig dat je het niet doet. Ik heb zoeits ook wel een paar keer voorgehad, en ook steeds dan gewoon eerlijk gezegd dat ik er geen goe gevoel bij had, en omdat een goed tehuis vor mijn hamstertjes voor mij het allerbelangrijkste is, ik ze gewoon niet naar iemand toe laat gaan als ik niet 100% ben overtuigd dat het goed zit. Soms krijg je dan wel boze reacties, maar die neem ik dan maar voor lief. Als je je gevoel niet volgt, blijf je daar toch zelf mee zitten, dat zou ik echt niet willen. Je wilt toch zeker weten dat ze goed terecht komen. Denk dus dat je de juiste beslissing hebt genomen.
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
- Pipsqueak
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Zo te horen inderdaad een kotertje.. Maar desnoods zeg je dat een basisschool ze heeft overgenomen (in elk lokaal 1 verzorgingsdierSaskia1982 schreef:Dat gevoel kreeg ik ook al, dat het een kind was.

Als je het toch doet voor haar dan zal je er een tijdje met onrust op terugdenken, dus waarom zou je het doen. Ik zit net je site te kijken en daar zeg je zelf: "Garantie dat de jongen goed terecht komen" als 1 van je fokkersdoelstellingen, dus waarom zou je daar tegenin gaan

- Saskia1982
- Contacteer:
Typfoutje inderdaad 

Mijn russen op facebook
Mijn russen op facebook
-
- Hamsters: 1 rusje Abu en 1syr jaap
- Leeftijd: 38
ik vind het echt heel goed van je dat je het niet doet. het is indd een raar verhaal
Dikke knuffel van: Abu!
Op de regenboog kijken naar beneden: wodka,unit, esprit, yoshi en Bryce
Ik mis jullie schatjes
http://www.facebook.com/danielle.vaneveld
Op de regenboog kijken naar beneden: wodka,unit, esprit, yoshi en Bryce
Ik mis jullie schatjes
http://www.facebook.com/danielle.vaneveld