Hoe kan ik mijn hamster wat meer op mij laten richten. Ze is verder heel erg tam. alleen ze wil nooit bij mij blijven knuffelen maar altijd over het bed rennen enzo..
Hier heb ik Hans en die blijft zo een kwartier rustig zitten.
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
Het is heel verschillend met hamsters. Ik heb meegemaakt dat ze niet weg te krijgen zijn en ik heb ze ook meegemaakt die zo hard mogelijk wegrennen. Ze hebben allemaal ook echt een eigen karakter.
haha moet je mijn hamster overnemen...
die vind het altijd super leuk als je hem gaat aaien, en als je stopt dan draait hij zich met z'n koppie om zodat je verder moet gaan. en hij kan goed stilzitten.. en hij is lui. maar een schat van een hamster
misschien moet je zn zwakke plek vinden waar hij het leuk vind waar je hem aait, zo is het bij mijn hamstertje ook gegaan
x
Hamsters zijn nu eenmaal geen knuffeldieren. Ze tolereren wel dat ze geaaid worden, maar aaien doen we toch vooral om omzelf te plezieren, en niet om de hamster te plezieren.
svdb schreef:Hier heb ik Hans en die blijft zo een kwartier rustig zitten.
Sander
Tobie zit ook rustig een half uurtje op schoot. Vooral als je iets over hem heen doet, je sjaal ofzo, dan slaapt hij gewoon verder.
Maar in de 14 jaar dat ik hamsters heb, is hij de enige die zo doet. Hamsters zitten gewoon niet zo graag stil.
Je kan er niks aan doen, je hamster wilt lekker onderzoeken.
En als je haar toch een beetje bij je wilt houden kan je inderdaad zoals pukkiepower al zei over je handen laten lopen.