Nu had ik Ihji en Aiko, en Aiko is ongeveer 2 jaar en 2 maanden oud.
Dus hoelang Aiko nog blijft, dat is natuurlijk afwachten.
En toen zag ik Patrick bij Esther en Eva in de opvang zitten. Leuk, grijs, helemaal superkleurtje! Maar ja, 'geen plek'.
Maar toen moest Sander toevallig naar Den Haag, en dat is niet zo ver uit de buurt van Lisse. Ik vroeg het Sander, en zowaar, hij vond het best dat ik Patrick zou nemen. Tegelijkertijd zat in het Knagertje hamstertje Miep, ook een grijsje. Dus toen Louise weer terug uit Afrika kwam en Patrick (oftewel Simba) wilde nemen besloot ik voor Miep te gaan. Die bleek net de dag dat ik belde om d'r te reserveren te zijn overleden, dus dat ging ook al niet door.
Toen reserveerde ik Simba bij Angelyk Summers, omdat ik het zo zielig vond voor het beestje; 3 maanden oud, en dan zo bang voor mensen, en bijten... gut. Maar die besloot toch maar weer al d'r hamsters te houden.
Maar toen zag ik een link die Elske plaatste in het marktplaats-topic... grijs witbandje, in Vlijmen (lekker dichtbij!)
En die moest en zou ik dan ook hebben. Anderhalf jaar is ie, en ze wilden er wel geld voor hebben, maar ach... Zo zielig als zo'n beestje alleen maar eten, drinken en een schone kooi (van 27 x 44 overigens) krijgt, dus geld of geen geld, Simon (want zo heet ie) ging met mij mee!
Dus nu staat er weer een derde Mary in de woonkamer, hier naast de computer, en momenteel is Simon druk zijn Mary aan het verkennen... hij weet niet wat ie ziet!
Foto's zal ik zaterdag maken.