Oortjes

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
valentijn101

Oortjes

Bericht door valentijn101 »

En weer een vraag van mij.

Het valt mij op dat de stand van de oortjes vam mijn hammies nog al eens verschilt.
Ik heb vroeger paarden gehad en ik weet dat daar de stand van de oren veel zegt over de bui van het dier. (boos :evil: , oplettend enz.)
Is dit bij hamsters ook zo?

Groetjes Val

valentijn101

Hihi, ik geloof dat mijn hammie nu boos is op zijn wafeltje :wink: Maar ik zal het eens goed in de gaten gaan houden.

Groetjes val
Plumeau
Hamsters: rust zacht, mijn schatjes
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Plumeau »

Bij het wakker worden liggen de oortjes vaak plat. Dat kan je redelijk hetzelfde interpreteren als platte paardenoren, want sommige hamsters hebben me toch een ochtendhumeur.... :twisted:

Verder gebruiken ze volgens mij hun oren niet zo heel actief als stemmingsantenne ;)

Groetjes,
Lara
Hamsterloos...
Een dier neem je niet voor even, maar voor een heel leven!
valentijn101

Plumeau schreef:Bij het wakker worden liggen de oortjes vaak plat. Dat kan je redelijk hetzelfde interpreteren als platte paardenoren, want sommige hamsters hebben me toch een ochtendhumeur.... :twisted:

Verder gebruiken ze volgens mij hun oren niet zo heel actief als stemmingsantenne ;)

Groetjes,
Lara
Haha, ochtenhumeur.. daar hebben die van mij gelukkig nooit last van. Maar een avondhumeur dat ze hebben :?
Als ze wakker worden bekijken ze eerst de hele kooi en gaan dan een half uur op hun hok zitten... en kijken boos naar buiten.. 3 boze opgeblazen bolletje wol :wink:

Maar daarna zijn ze wakker en zetten de hele boel op stelten haha.
Lous

Bericht door Lous »

Ik weet wel dat voor rusjes geld dat ze de oortjes vaker plat hebben, tenzij ze wat horen. Campbelli hadden dacht ik de oortjes weer vaker overeind staan, dat willen ze bij de keuring geloof ik ook.
[color=indigo][size=75]Lous en de hamsters: Meneer Jansen en Gaia[/color][/size]
Plaats reactie