Code rood.
Moderator: Sylvia.
Code rood.
Ik denk dat mijn hamster op sterfen ligt.
Hij voelt koud aan en reageert nergens meer op, Zijn oogjes gaan af en toe open en dicht.
Hij is al 3,5 jaar oud, HEEL oud dus al..
Ik weet niet wat ik nu moet doen, Ik ben helemaal in paniek en kijk om de 5 min.
Hij voelt koud aan en reageert nergens meer op, Zijn oogjes gaan af en toe open en dicht.
Hij is al 3,5 jaar oud, HEEL oud dus al..
Ik weet niet wat ik nu moet doen, Ik ben helemaal in paniek en kijk om de 5 min.
Laat hem rustig sterven. 3,5 jaar is echt HOOG bejaard. Waarschijnlijk is ie onderhand gewoon op en wil die lekker in zn nestje inslapen.
Sterkte
Sterkte
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Arme Furrball =[.
Inderdaad de naam van mijn hamster. In de 1ste klas kreeg ik haar van school ( Groenschool )
Ze was al wakker en keek me met lieve oogjes aan, Natuurlijk nam ik haar mee naar huis en mocht in een mooie alladin kooitje wonen
Alles is turqiose en blauw met een 2de verdieping en een soort glijbaantje.
Rest in Peace Furrball
Inderdaad de naam van mijn hamster. In de 1ste klas kreeg ik haar van school ( Groenschool )
Ze was al wakker en keek me met lieve oogjes aan, Natuurlijk nam ik haar mee naar huis en mocht in een mooie alladin kooitje wonen
Alles is turqiose en blauw met een 2de verdieping en een soort glijbaantje.
Rest in Peace Furrball
- Haags Hopje
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Waarom heeft een hamster die op sterven ligt nog warmte nodig jermain?
Misschien vertraag je zo wel het hele process van inslapen wel, omdat jij zij lichaampje warm wilt houden :s
Heel veel sterkte en blijf maar lekker bij hem in de buurt,
Ik zou hem net voor zijn dood lekker bij me op schoot nemen of in me handen houden.
Misschien vertraag je zo wel het hele process van inslapen wel, omdat jij zij lichaampje warm wilt houden :s
Heel veel sterkte en blijf maar lekker bij hem in de buurt,
Ik zou hem net voor zijn dood lekker bij me op schoot nemen of in me handen houden.
gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
-
Forestmeisje
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Zo te zien aan Furrball het berichtje is de hamster inmiddels overleden.
Sterkte ermee!! je hebt er heel lang van kunnen genieten en het zou nu even moeilijk zijn, maar kijk maar naar de leuke tijden met je hamster!! Sterkte
Sterkte ermee!! je hebt er heel lang van kunnen genieten en het zou nu even moeilijk zijn, maar kijk maar naar de leuke tijden met je hamster!! Sterkte
Liefs Amy, de honden Haddock en Suki, en de katten Inka, Mo en Luca!
http://www.haddockandfriends.nl
http://www.haddockandfriends.nl
- hollandse_hammie
- Leeftijd: 30
Dat beetje warmte maakt echt niet meer uit hoor Chantal, en wat ik van stervende mensen weet is dat het wel zo prettig is om nog een beetje warm gehouden te worden. Lijkt me voor dieren niet anders. Ik gebruik zelf 'altijd' een flesje met heet water en een sok eromheen, of als ze dat willen hou ik ze bij me.
Sterkte, hij heeft wel lang bij je mogen zijn..
Sterkte, hij heeft wel lang bij je mogen zijn..
Trotse verzorger van Russisch dwergenmeisje Chihiro,
muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat,
en parttime slaaf van poes Persephone
Lang leve alle knaagbeesten!
muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat,
en parttime slaaf van poes Persephone
Lang leve alle knaagbeesten!