Grijs rusje word langzaam wit...
Moderator: Sylvia.
-
Kwakiii
- Hamsters: Níamh, Méadhbh en Liv
- Leeftijd: 27
Grijs rusje word langzaam wit...
Zoals eerder vermeld: mijn lieve rusje Dunca word langzaam wit.
Heeft dit iets met zijn wintervacht te maken?
Heeft dit iets met zijn wintervacht te maken?
Groeten van mij, robo Meadhbh en rusje Liv
R.I.P. Dunca, Eibhlín en Níamh
R.I.P. Dunca, Eibhlín en Níamh
Licht er geloof ik aan.Kwakiii schreef:Is er heel veel verschil? IK vind het best, ook al vond ik er grijs schattiger. Ze is zo ook heeeeeeeel lief!
Soms zie je nog een paar grijze streepjes en soms zie je een klein beetje wit
Groetjes, Jaimy
Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
-
punkie
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Dat heeft geen enkel nut, het gaat meer vooral om het aantal uren dat het licht isjaimy schreef:Ja dit heft met wintervacht te maken als je dat niet wil moet je haar op een warmere plek zetten!
Groetjes van Astrid
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
-
goudhammie
- Leeftijd: 61
Wat ik er over heb gelezen heeft het inderdaad te maken met het aantal uren licht alhoewel het blijkbaar mogelijk is dat als je ze bv op een slaapkamer hebt staan dat nadat het donker is geworden een aantal minuten kunstmatig licht (bv als je nog wat ligt te lezen voor het slapen gaan) die wintervacht weer kan opheffen.
-
Martin Braak
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
Ja, topic staat bij gezondheid maar je hamster is nog steeds even gezond! Wintervacht wordt door minder licht "veroorzaakt". Soms kan het voorkomen dat het door een bepaalde schaduw in de kooi wordt veroorzaakt. Ene Rus is gevoeliger dan de ander. Langzaam worden ze grijzer/witter en ze kunnen qua karakter ook wat vlugger worden. Ietsie wilder. Dit trekt later weer weg.