Sinds een dag of drie heeft mijn hamster (robbie) een gekke gewoonte: hij graaft een gat tot de standaard van zijn silent spinner en gaat dan aan dat ijzer zitten knagen.
Wat zou hier een verklaring voor kunnen zijn? En wat kan ik er aan doen? Het lijkt mij niet echt gezond...
Hamster knaagt aan ijzer
Moderator: Sylvia.
Hahaha bekend verhaal. Hrünta knabbelt ook altijd aan dat soort dingen. Ik vind het geen probleem en het is ook niet erg schadelijk volgens mij hoor.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
-
goudhammie
- Leeftijd: 60
Ja ... Hamsters doen soms echt rare dingengoudhammie schreef:*ik zal en moet metaal vinden om aan te knabbelen, ok dan maar de standaard van het radje* hahaha, gekke hamsters toch.
Zo heb ik ook al hamsters gezien in een terrarium die aan het metalen stangetje van hun drink flesje gaan knabbelen Of aan de tralies die aan de bovenkant zit
Offtopic:
de meligste vond ik nog dat Cheessie met zn snuitje tegen Het verhoogde randje van een duna fun verdieping aan rende en zn kontje door de lucht er over heen ging en weer netjes op zn potjes op de bodem van de kooi landen
(Ik kwam echt niet meer bij toen ik dat zag. Echt het was Zo grappig om te zien)