met molletjes kopen wilt het allemaal niet meer hoor ik heb nu drie mollentjes gekocht die van dreamer past maar die van magic en angel moet ik weer terug brengen ze konden niet eens draaien! ik had ze over al geprobeerd maar er zit maar een oplossing op weer terug brengen.
en ook had ik de penthouse die ik al zo graag wou gekocht en in de winkel zeiden ze meestal passen ze wel maar bij mijn past hij van alle kanten niet .dat word alles weer terug brengen.
kijk deze dingen had ik gekocht:
ook gaan nu toch echt me hamsters uit elkaar:
deze oplossing had ik bedacht en me vader had het gemaakt voor me,zo zitten de hammies toch een beetje in hun vertrouden hokie.
Dat probleem met dat penthouse had ik ook. Die past echt alleen maar op een kooi van Savic. Nou had ik hem in de rommel hoek gevonden en gekocht dus kon ik hem niet meer terug brengen. Aan de onderkant heb ik dus iets wegmoeten snijden .En het deurtje ban de kooi bleek tekort. Daar zit nu een noodoplossing aan vast. Maar inderdaad dit penthouse past niet op andere kooien!
Radjes in die gele kooi moet je heel hoog ophangen anders draaien ze inderdaad neit. Dat hebben we bij Dommel gemerkt.
Wel lullig voor je zeg.Heb je je zo uitgeslooft.
Goede oplossing ja, met dat hout! Ga je nu nog wel een andere kooi zoeken voor 1 van de 2, of ben je van plan ze daarin te laten? Dan hoop ik voor je dat ze er niet tegenaan gaan plassen!
Misschien passen de radjes als je er een grote bout doorheen maakt, in plaats van het plastic asje. Je kunt ze dan verder van de bak af hangen. Heb ik ook, en werkt goed hoor!
ik kijk wel hoe het gaat en ze er niet door heen knagen ofzo.
maar het is wel een goede oplossing,maar ik vind eigelijk als je iets koopt dan moetr het ook passen maar iniedergeval bedankt voor de tip!!
hee daisy is dat speciaal hout? of gewoon zomaar een plank? ik vind het namelijk altijd leuk om zelf dingen te maken voor mijn hamsters en ik wil wel weer eens zelf iets maken. Vind dat zo leuk wat jullie in die hoeken van die plank hebben gemaakt, een soort klimrek lijkt het wel!
welk hout kan ik dan het beste gebruiken?
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
eeuu ik weet niet prescies wand ik maak vaak de iedeeen en me vader die maakt het in zijn fabriek voor me ,meestal kijkt hij waar van de meeste huisjes zijn gemaakt.
maar ik zal het vragen wel soort hout hij gebruikt .
oow ik had even gevraagt wat voor hout het was en me vader zei dat het MDF hout was.Zegt dat je iets?(mijn in ieder geval niet )
maar ik moest er even bij zetten dat hij plaatjes zat had (waarom weet ik niet )