sandra ga je mee
Moderator: Sylvia.
sandra ga je mee
naar die opvang in gorinchem??
volgende week wil ik eens gaan kijken........maandag,woensdagochtend of vrijdags kan ik zegt u het maar.
nog meer die meewillen??
volgende week wil ik eens gaan kijken........maandag,woensdagochtend of vrijdags kan ik zegt u het maar.
nog meer die meewillen??
sammy schreef:Ik denk dat je zulke dingen beter als prive berichten kunt versturen
ok wil er verder nog iemand mee(behalve sammy dan) die bv een andere kooi zoekt ofzo ik ga nl een afspraak maken.....werkt op afspraak en als je met meeredere gaat bespaart dat die mensen een hoop werk....en de diertjkes een hoop ongemak als je even nadenkt
dineke schreef:sammy schreef:Ik denk dat je zulke dingen beter als prive berichten kunt versturen
ok wil er verder nog iemand mee(behalve sammy dan) quote]
Nou sorrie hoor, zo bedoelde ik het niet.
Jij schijnt het direct boos op te vatten en geeft ook direct een boze reactie terug
-
Louise
- Leeftijd: 60
Ik ben het wel met je eens, hoor, of tenminste: als de strekking van het bericht is: 'wie wil er nog meer mee', dan is in ieder geval het Onderwerp niet handig gekozen, want toen ik het onderwerp las dacht ik ook: Dat kun je beter per PB doen. Nu heb je dikke kans dat een heleboel mensen het niet eens lezen ('is toch alleen voor Sandra bedoeld').sammy schreef:Ik denk dat je zulke dingen beter als prive berichten kunt versturen
Louise
haha nee hoor sorrie hoeft niet....
en inderdaad het onderwerp is misschien niet handig gekozen maar anders gezegt kan je ook eerst lezen en even nadenken voordat je een reactie zet het was bedoelt voor sandra maar iedereen mag mee........die zin heeft je kan voor die beestjes beter in een keer gan als apart bovendien hebben ze daar ook kooien....
maar geen sorrie hoor dan kan ik ook wel gaan sorrieen.
en inderdaad het onderwerp is misschien niet handig gekozen maar anders gezegt kan je ook eerst lezen en even nadenken voordat je een reactie zet het was bedoelt voor sandra maar iedereen mag mee........die zin heeft je kan voor die beestjes beter in een keer gan als apart bovendien hebben ze daar ook kooien....
maar geen sorrie hoor dan kan ik ook wel gaan sorrieen.
-
kissme4life
- Leeftijd: 47