Beste plaats ?
Moderator: Sylvia.
-
- Leeftijd: 30
Beste plaats ?
Wat is nou de beste plaats om m'n hamstertje te huisvesten.
In de keuken. Regelmatig lawaai , normale temperatuur. kan dit eigenlijk , of moet hij echt op een afgelegen plekje. ( Maar ik heb hem liever in de buurt ) ?
In de keuken. Regelmatig lawaai , normale temperatuur. kan dit eigenlijk , of moet hij echt op een afgelegen plekje. ( Maar ik heb hem liever in de buurt ) ?
Groetjes van de beestenboel. 5 konijntjes , 1 hamstertje : aimee , 1 hond , 4 katten , 4 geiten :)
- Stephanie.
- Hamsters: 4
Veel mensen op het hf hebben de kooi geloof ik gewoon op de slaapkamer 
Sommigen hebben een speciaal kamertje voor de hamsters, en anderen zetten ze gewoon in de woonkamer
Keuken lijkt me niet extreem handig, met koken enzo, en echt fris lijkt me dat nou ook niet bij t bereiden van eten hè?
- Stephanie

Sommigen hebben een speciaal kamertje voor de hamsters, en anderen zetten ze gewoon in de woonkamer

Keuken lijkt me niet extreem handig, met koken enzo, en echt fris lijkt me dat nou ook niet bij t bereiden van eten hè?

- Stephanie
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
-
- Hamsters: Japer, Syrtje
- Leeftijd: 49
Gina is wel ineens een stuk tammer geworden sinds ze naast mijn computer bureau staat waar dus van alles gebeurt en ik veel vaker ben dan op het rustige plekje waar ze eerst stond 
Ze staat overigens op een tafeltje een stukje ernaast, dus niet direct naast mijn computer

Ze staat overigens op een tafeltje een stukje ernaast, dus niet direct naast mijn computer

04/09/2009 - Gina, zwarte rus - toen 6 mnd.
28/06/2010 - Muis (Syr) - geb. 12 mei 2010.
11/04/2011 - Giocchi, witte rus - zeven weekjes jong.
Snowy kwam uit België, daarna Finna.
04-02-2017 - Ben en Jerry, twee campbelli's van Hamstery Patches.
28/06/2010 - Muis (Syr) - geb. 12 mei 2010.
11/04/2011 - Giocchi, witte rus - zeven weekjes jong.
Snowy kwam uit België, daarna Finna.
04-02-2017 - Ben en Jerry, twee campbelli's van Hamstery Patches.
-
Jammer genoeg mag ze dus niet op mijn slaapkamer staan. We hebben een grote keuken en staat dus ver van het fornuis. We hebben ook een kattenbak in keuken , maar de grote boodschap doen ze buiten , en het is zo'n overkoepelden. Je kunt er niet aan stoten ,want het staat in een hoekje , en ze heeft veel aandacht. Mijn mama vertrekt nu op reis , dus na deze week zal ik het even bespreken met haar , wat of hoe ik het ga doen.
Groejtes
Groejtes
Groetjes van de beestenboel. 5 konijntjes , 1 hamstertje : aimee , 1 hond , 4 katten , 4 geiten :)
-
- Leeftijd: 29
-
- Leeftijd: 27
- Rossigmormel
- Leeftijd: 37
-
- Hamsters: 1 Bolletje Kiki
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Hier staan ze in de garage. Overdag is het er rustig maar er lopen af en toe natuurlijk mensen in. Maar er zijn natuurlijk veel meer goede plekken.
Sander
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
- JessieTwinkel
Ik zet ze vanavond op de zolder neer! Ik kan niet meer tegen destank van de muizen en de geluiden van Twinkel (radje, knagen) Op zolder is alles helemaal opgeruimt, en daar staat in een grote hoek alles bij elkaar: 3 kooien, reserve/koppelkoien, ren, en andere zooi.
Daar komen veel mensen, het is niet koud en je hebt geen slaapgebrek.
Daar komen veel mensen, het is niet koud en je hebt geen slaapgebrek.
[size=84][color=pink]Doei lieve Twinkel&Mila
Rusje Maiky, Caafjes; Elmo & Toby[/color][/size]
Rusje Maiky, Caafjes; Elmo & Toby[/color][/size]
-
- Leeftijd: 37
Ik werd echt gek toen mijn hamster op mijn kamer stond. Maar het wa ook een kooi met van die buizen en dan ging hij altijd midden in de nacht, op zijn rugje in een buis liggen en dan met voor en achterpoten tegen de bovenkant van die buis aangraven... AAAHHH GEK...
Nu staan ze gezellig in de woonkamer:D
Nu staan ze gezellig in de woonkamer:D