Aqauriumbakje voor tijdelijk..!?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Gesloten
xRJx
Leeftijd: 35

Aqauriumbakje voor tijdelijk..!?

Bericht door xRJx »

Ik zal even het verhaal uitleggen;
Mijn hamsters pootje is slap/beetje dik. Dit zag ik donderdagavond en wilde even een nachtje afwachten. Dit gedaan en vrijdag was het nog hetzelfde. Besloot om toch maar naar de DA te gaan. Dezelfde dag lukte niet meer, dus nou ga ik maandag naar de DA.

Er werd mij aangeraden om mijn hamster tijdelijk in een andere bak te doen, zonder tralies waarin hij zich zo min mogelijk kan forseren.
Er werd ook aangeraden in een curverbak te doen tijdelijk, maar heb het er niet zo op dat er geen deksel op zit..
Nu wilde ik hem dan in een klein aqauriumbakje doen met zijn huisje, een voerbakje, drinkfles en 1 klein buisje waar hij doorheen kan lopen (dit omdat hij dan toch iets te doen heeft en het naar mijn idee niet echt kwaad kan, zich er niet aan kan bezeren!?)

De bak is ong 32,5x17,5 cm en ong 18 cm hoog.
Hier een foto van een bakje die er vrij veel op lijkt;
Afbeelding

Nu is mijn vraag wat jullie mening is, is dit prima voor tijdelijk?!

Greetz Rosaliee..

* mi Estrella; Speedy, Bandit, Boefje, Angel, Bounty, Twinkle'Star 'nd Teigetje! <3 *
Gupke

Bericht door Gupke »

Wat heb je voor een hamster? :D
Groetjes van Talitha en van de syrtjes Fruzzel en James!
xRJx

Bericht door xRJx »

Ohja haha sorry, het is een dwerghamster :D
En trouwens edit: geen buisje om in te lopen, want dat past niet fatsoenlijk qau ruimte xD
Greetz Rosaliee..

* mi Estrella; Speedy, Bandit, Boefje, Angel, Bounty, Twinkle'Star 'nd Teigetje! <3 *
Fudgie
Leeftijd: 37

Bericht door Fudgie »

Tot aan maandag kan dat wel denk ik hoor :)
xRJx

Bericht door xRJx »

Thanks :D, heb hem d'r net in gedaan, nadit ik het bakje goed schoon had gemaakt.
En hij had niet veel ruimte, maar hij ging toch meteen weer door naar zijn huisje toe haha :lol:
Hij gebruikt zijn molentje zoiezo al niet meer sinds dat (logisch maar toch ;))
En hij zit dus ook sinds die tijd bijna continu in zijn huisje en gaat regelmatig wat eten en drinken, maar als je hem op de hand neemt is ie wel echt heel actief. Ik haal hem er dan ook niet te lang uit ;)
Maar gelukkig eet en drinkt hij wel nog goed :D
Greetz Rosaliee..

xRJx

Bericht door xRJx »

Ja dat klopt, maar het hoort toch ook bij beide onderwerpen.. En zo krijg ik meer reacties
Greetz Rosaliee..

RoboHamu
Contacteer:

Bericht door RoboHamu »

Het dubbelposten van hetzelfde onderwerp in meerdere fora is niet toegestaan.

Dubbel met http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=74923
Gesloten