Hihi, ik heb er een fokkoppeltje rusjes bij. Het gaat om een pearl man en een wildkleur dame genaamt Will en Grace. Toen ik Denise een sms had gestuurd waarin stond dat ik ze toch wel over wilde nemen dacht ik meteen aan deze namen. Grace heet eigenlijk voluit Important Grace, aangezien ze uit het I-nest komt van hamstery Bellisimo. Will komt bij Saskia vandaan, hamstery de Barney. Will is nu 5 weekjes uit, vandaar zijn babyface, Grace is nu 3 maandjes.
Grace:
Will:
En nog eentje samen:
Grace vind oppakken prachtig, terwijl Will het nog een beetje afwacht. 't Is wel een geweldig koppeltje om samen te zien. Hopelijk krijg ik ook over een tijdje mooie kindjes.
Toen ze bij elkaar gingen zijn ze ook gelijk ondergedoken in het zaagsel en hebben ze de hele dag tegen elkaar aan geslapen (L)
http://hamstery-indigo.nl/ Pootje van Syrtjes Na'vi en Merlijn! <3 Voor altijd in herinnering: Puppel, Izoula, Yuna, Noxx, Cavia, Eldin, Lotus en Moltar †
Op het moment gaat het niet zo goed tussen hun, Will stelt zich nogal aan namelijk. Ze slapen lekker naast elkaar, maar zo gauw Grace haar kopje richting Will draait ligt hij al op zijn rug te krijsen. Hopelijk gaat het gauw beter tussen deze knapperts, want het is echt een leuk koppel.
Feetje is ook een krijser hoor, misschien zit het in de familie Sophae begon zo ernstig te krijsen tegen mijn hondje dat ze met haar staart tussen d'r benen weg liep hihi. Maar verder is het een schatje