Ik heb er poos ( paar weken ) niet over gehad en ik vroeg het nog is, en het mocht gewoon haha ik stond verstelt

Moderator: Sylvia.
Haha, dat roept mijn moeder ook nog steeds. En nou ben ik toch al heeeel lang het huis uitgelukkeling schreef:Ik woon al lang niet meer thuis, maar mijn moeder doet ook moeilijk. Ik begon met 1 hamster (wie niet) wat ze 'nog wel grappig' vond. Maar nu heb ik er wat meer (6, koppel campbellies, koppel robbies, 1 single bellie en een syr) en ze vind het hier meteen een dierentuin. Ik heb dan ook nog wel een kat... Naja, ze kan het in ieder geval niet laten om élke keer dat ik haar zie of zij bij mij is te vermelden dat ze écht vind dat ik écht teveel dieren heb....
Idem.. En als er dan 1 doodgaat is het direct: er komt geen nieuwe weer he? Dat zou je niet doen hoor! ..gelukkeling schreef:Ik woon al lang niet meer thuis, maar mijn moeder doet ook moeilijk. Ik begon met 1 hamster (wie niet) wat ze 'nog wel grappig' vond. Maar nu heb ik er wat meer (6, koppel campbellies, koppel robbies, 1 single bellie en een syr) en ze vind het hier meteen een dierentuin. Ik heb dan ook nog wel een kat... Naja, ze kan het in ieder geval niet laten om élke keer dat ik haar zie of zij bij mij is te vermelden dat ze écht vind dat ik écht teveel dieren heb....
haha ja jeetje, dat heeft ze al vaak gevraagd/gezegd 'er komen toch geen nieuwe als er een dood is? toch? ja toch?'ikkeislaura schreef:Idem.. En als er dan 1 doodgaat is het direct: er komt geen nieuwe weer he? Dat zou je niet doen hoor! ..gelukkeling schreef:Ik woon al lang niet meer thuis, maar mijn moeder doet ook moeilijk. Ik begon met 1 hamster (wie niet) wat ze 'nog wel grappig' vond. Maar nu heb ik er wat meer (6, koppel campbellies, koppel robbies, 1 single bellie en een syr) en ze vind het hier meteen een dierentuin. Ik heb dan ook nog wel een kat... Naja, ze kan het in ieder geval niet laten om élke keer dat ik haar zie of zij bij mij is te vermelden dat ze écht vind dat ik écht teveel dieren heb....
Sorry mam, het is mijn eigen huis niet de jouwe..