Mama is Ylaina's Cleopatra, een crème d.o. langhaar satijn dame (ee Pp ll Sasa), geboren bij Ramona. Cleo's mama is Inas Ecke's Ferica, een blond langhaar dame, haar papa is My Little Elements Chimney, een donker sepia satijn korthaar ventje. Cleo is het kleinere zusje van mijn Brandi (alleen een nest later) en geboren op 6 juni 2009. Het is echt een prachtige mooie dame, en ontzettend lief. Ze is echt een knuffeltje.

Papa is Hamsterhuette's Madagascar! Madagascar is geboren bij Timo in Duitsland op 19 november 2008, en nu dus ruim een jaartje oud. Hij is koper langhaar (bb ee pp U_ ll), en volgens zijn baasje Edine gek op radje rennen, witlof, walnoten, en hij is een sulletje en erg makkelijk. Hij logeert hier al een tijdje om Kendra/Katie te dekken, echter ging dit niet door... maar hij is zo geweldig lief en schattig, dat ik het zonde zou vinden als hij geen papa zou worden. Zo heb ik dus met Edine overlegt... en Maddie mag alsnog papa worden!

Uit dit nestje komen allemaal langharige hamstertjes, waarvan de helft met satijnbeharing. In de kleuren crème d.o., crème r.o., donker sepia en mink.
Reserveringen:
Hamstery Grigio Mara (huisdierhamster) - mink satijn vrouwtje - My little Eywa
Hamstery Grigio Mara (huisdierhamster) - crème vrouwtje- Meira
Edine (huisdierhamster) - Mink ventje - Miko
Hamstery Pure Honesty (Marrie) - () - Mink vrouwtje - Maddison
Maaike (huisdierhamster) - crème d.o. satijn vrouwtje - Mila
Alicia (huisdierhamster) - donkersepia vrouwtje - Mikaela
Emma (huisdierhamster) - crème r.o. satijn vrouwtje - Mevrouw Olle
Jolien (huisdierhamster) - crème r.o. satijn man - Mason
André en Daniëlle (huisdierhamster) - donker sepia satijn man - Mr. Bean
Nora (huisdierhamster) - donker sepia satijn man - Moos
Andrea (huisdierhamster) - donker sepia satijn man - Milan
Els en Merel (huisdierhamster) - crème r.o. satijn man - Mellow
Vragen, opmerkingen en opbouwende kritiek zijn altijd welkom.
Alle 12 hamstertjes zijn gereserveerd als huisdiertjes. Wegens later horen van de lijn, wat me pas veel later dan de verwekking is verteld, pas 4 weken na de geboorte, is besloten ze allemaal huisdier te laten blijven omdat ik de achtergrond niet voor 100% vertrouw gezien een verre voorouder uit deze lijn, en met deze lijn ben ik al lang geleden gestopt met fokken.