Dit is mijn B nest, geboren op 8 februari (ja, 1 dag voor mij A nest. Maar dat was ook zo gepland
De ouders van het nest zijn Beauty en Justin.
Beauty komt bij een hobbyfokker uit Groningen vandaan. Om haar even aan hebben gezien had ik een tijdje geleden toch besloten haar een tweede nest te geven. Ze heeft een prachtige bouw, waar ik erg trots op ben! Ze is een lieve en leuke hamster, maar ze houdt niet van te lang knuffelen.

Daddy van het nest zal mijn prachtige koper ventje, Justin worden!

Ik wou altijd nog graag een jong(/nestje) van Beauty hebben, omdat ik helemaal verliefd op haar ben. Maar gezien haar leeftijd kon ik niet lang meer wachten. Dus probeerde ik te kijken wanneer ze willig zal zijn...maar helaas. Na 10 dagen zakte me de moed wel een beetje in de schoenen. Totdat ze op een avond heel actief was en alles probeerde om te gooien, "zal ze dan toch nog willig zijn?". En ja hoor, dat was de dag! Ik hoefde niet lang te denken en ik haalde Justin uit zijn kooi. Want wie weet zal ze na die dag weer niet willig worden (want als ik 4 dagen had gewacht, zal het nest op mijn moeders verjaardag geboren worden).
Want natuurlijk moest Justin ook ooit eens vader worden van één van mijn nesten en gezien ik van het zomer naar Hongarije verhuis zullen daar ook niet veel nesten worden geboren.
[Mocht je meer info hebben of hier op reageren, graag via Pm
Hopelijk krijgen de jongen veel uiterlijk mee van beide ouders en het karakter niet te vergeten
De kleuren die ik verwacht van deze combi zijn: Oranje, oranje umbrous, creme roodoog en mink
Met kans op: Dove en dove umbrous wanneer Justin zwart draagt.
De kans dat Beauty roest draagt is zééééér klein, dus daar ga ik verder ook niet vanuit.
De jongen ongeveer 3 dagen geleden. Aardig grote ukken zijn het, vind ik. Inmiddels weer wat daagjes ouder krijgen ze al iets kleur, maar helaas nog niet precies vast te stellen. Er ligt zowel wat donkers in als licht van kleur.

Owja, ze zijn met zijn 7en
Omdat ik toch wel wat berichtjes krijg, hoe het zit met de reserveringslijst plaats ik het hier even.
Er zijn dus 2 nesten, maar 1 lijst. Dit omdat de nesten bijna even oud zijn en sommige mensen niet zeker zijn (of het maakt hen niets uit) uit welk nest ze kiezen. Ook probeer ik iedereen een juiste hamster te geven, die zij graag wil hebben. Helaas zal het misschien niet voor iedereen gaan, maar ik doe mijn best!
Dus vandaar deze methode. Dit is de actuele lijst: (met de voorkeuren erbij)
Nog vrij:
Dove langhaar man (gereserveerd)
Creme roodoog langhaar man
Creme satijn langhaar vrouw
Oranje umbrous langhaar vrouw