Alvast bedankt!
Fijnste loopwiel
Moderator: Sylvia.
Fijnste loopwiel
Wat vinden jullie het fijnste/stilste loopwiel? Een Karlie, Wodent of Silent Spinner?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- JUSTxSMILE
- Leeftijd: 29
Re: Fijnste loopwiel
Ik vind een Karlie.
Die pas ook het mooist bij mijn kooi, haha.
Maar ik heb er geen problemen mee,
het enige wat je hoort is de pootjes die rennen,
maar dat heb je volgens mij bij elk wiel wel.
En het geluid is niet storend,
ze staan op mijn slaapkamer.
Die pas ook het mooist bij mijn kooi, haha.
Maar ik heb er geen problemen mee,
het enige wat je hoort is de pootjes die rennen,
maar dat heb je volgens mij bij elk wiel wel.
En het geluid is niet storend,
ze staan op mijn slaapkamer.
- Michellee.
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
Silentspinner. Al lak je een karlie, vind ik het alsnog te moeilijk schoonmaken. Wodent verkopen ze bij onze winkels niet, spinners wel, dus dat scheelt weer verzendkosten (:lol:) en ik ben er erg tevreden mee.
Liefs, Mies
- Stephanie.
- Hamsters: 4
- Leeftijd: 31
Silent spinners! Karlie's lijken me absoluut niet handig om schoon te maken, maar Wodent wheel's zijn ook wel fijn.
Ik heb zowel een silent spinner (large) als een wodent wheel (medium), en vind ze allebei heel erg fijn.
Spijtig dat de SS zo duur is.
Ik heb zowel een silent spinner (large) als een wodent wheel (medium), en vind ze allebei heel erg fijn.
Spijtig dat de SS zo duur is.
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
- xJoanne
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 25
Ik vind karlies heel handig! Ze zijn zo stil, dat is handig want ik slaap in de kamer bij mijn hamsters.
Silent spinners zijn bij mij nooit stil geweest, vind er daarom niets aan
Silent spinners zijn bij mij nooit stil geweest, vind er daarom niets aan
Liefs Joanne
&
♡ Caylen
&
♡ Caylen
- Francis.
- Hamsters: Mini Cooper
- Leeftijd: 30
Karlie's nog nooit gezien ofzo, silent spinners staan hier wel in de dierenwinkels, maar ik vind ze een beetje onstabiel en ze maken geluid..
Eerst had ik zo'n standaard 14cm radje dat bij iedere kooi zit, die boog een beetje door en ging snel kapot, daarna een 20cm wodent, die was perfect, maakte geen geluid enzo, daarna 17 cm wodent ( voor syr (A) ) die maakt opzich ook geluid als ik er bodembedekker onder leg enzo, alleen legt hij zijn eten erin en dan gaat hij lopen en dan maakt het wel geluid..
en het gaat er niet uit, omdat er een voorkantje opzit met randjes..
ik dat opzicht zou een karlie het beste lijken, maar mijn hamster is nogal een radjes plasser, dus dan zou ik hem moeten lakken, maar dan alsnog blijft hij denk ik niet altijd mooi.
Voormij is de wodent tot nu toe dan het beste, maar ik moet wel iedere nacht uit mijn bed om het eten eruit te halen.. (soms vaker dan 1x)
Eerst had ik zo'n standaard 14cm radje dat bij iedere kooi zit, die boog een beetje door en ging snel kapot, daarna een 20cm wodent, die was perfect, maakte geen geluid enzo, daarna 17 cm wodent ( voor syr (A) ) die maakt opzich ook geluid als ik er bodembedekker onder leg enzo, alleen legt hij zijn eten erin en dan gaat hij lopen en dan maakt het wel geluid..
en het gaat er niet uit, omdat er een voorkantje opzit met randjes..
ik dat opzicht zou een karlie het beste lijken, maar mijn hamster is nogal een radjes plasser, dus dan zou ik hem moeten lakken, maar dan alsnog blijft hij denk ik niet altijd mooi.
Voormij is de wodent tot nu toe dan het beste, maar ik moet wel iedere nacht uit mijn bed om het eten eruit te halen.. (soms vaker dan 1x)
xx Francis & Cooper
♥ Garcio † Dopey † ♥
♥ Garcio † Dopey † ♥
-
Dragon.
- Hamsters: 9.
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
ik ben erg tevreden over de Whodent Wheel en Silent Spinners.. 
De Hamsters. ♥ De Dikstaart Gerbils. ♥ De katten. ♥
Ik mis jullie,Floor,Cooper,Liljana,Sky. †
Ik mis jullie,Floor,Cooper,Liljana,Sky. †
- jimmy77
- Hamsters: Nono
Silent, als ik op bed lig hoor ik alleen de pootjes trippelen op het radje..
- Francis.
- Hamsters: Mini Cooper
er hebben op het hf aardig wat mensen karlie's, en omdat mijn moeder nu echt gek word van garcio denk ik erover om er ook een aan te schaffen.
worden alle keuteltjes en eten wat erin ligt eruit geslingerd?
of blijft het erin liggen?
worden alle keuteltjes en eten wat erin ligt eruit geslingerd?
of blijft het erin liggen?
xx Francis & Cooper
♥ Garcio † Dopey † ♥
♥ Garcio † Dopey † ♥
Ik heb alleen ervaring met Karlie (de rest vind ik te lelijk om erin te zetten
) en ik ben zeker tevreden. Ik hou 'm ook gewoon onder de kraan en poets m met een sponsje zo schoon.
Op je laatste vraag weet ik geen antwoord.
Op je laatste vraag weet ik geen antwoord.
Mijn hamster heeft de Flying Saucer XL.
Was bedoeld voor de ratten maar die doen er neits mee.. dus dan maar in Hammie's kooi en die vindt het geweldig!
Was bedoeld voor de ratten maar die doen er neits mee.. dus dan maar in Hammie's kooi en die vindt het geweldig!
- xMelanie
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Ik zou zelf voor een Karlie gaan omdat ik die sowieso het mooiste vind van de drie (en het oog wil ook wat). Dat de silent spinner uit twee delen bestaat met een kier ertussen bevalt me niet helemaal, en de wodent vind ik te lomp ogen. Als je hamster een fervent radjesplasser is kan een Karlie lastig schoon te maken zijn, maar als je hem iedere dag even afspoelt en eventueel een keer in de week goed schoonmaakt (weken) moet het te doen zijn.
Liefs Melanie
- Time flies, seize the day. Let love lead the way.
- Time flies, seize the day. Let love lead the way.
- Niss
- Hamsters: Double special Boris ♥
- Leeftijd: 39
Voor mijn robbie heb ik een silent spinner s en voor mn syr heb ik er net een karlie 20cm.
Beide geluidloos, maar van de karlie hoor ik Diesel zijn pootjes tikken. Bij Hamtaro in de silent spinner hoor ik dat niet. Maar dat komt waarschijnlijk doordat hij ook veel kleiner is
Beide geluidloos, maar van de karlie hoor ik Diesel zijn pootjes tikken. Bij Hamtaro in de silent spinner hoor ik dat niet. Maar dat komt waarschijnlijk doordat hij ook veel kleiner is
Double special Boris ♥
Ik heb hier allemaal Silent Spinners, bevallen me super! Ik hoor alleen trippelende pootjes, en een soort zacht gezoem bij het radje van de hamster met zwaar overgewicht.