[GZ] Gevlekte/bonte campbellies

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Gerbil.nl

[GZ] Gevlekte/bonte campbellies

Bericht door Gerbil.nl »

Bij de Veldhoven diertjes zaten ook aardig wat zwart witte, of zwart gevlekte, zwart bonte, hoe je het ook maar wilt noemen campbellies.
Of althans, mij is verteld dat dat campbellies zijn, want zo'n soort vlek/bont komt niet bij rusjes voor.

Nu is mijn vraag: zijn er hier op het forum fokkers van gevlekte of bonte campbellies in welke kleur dan ook?

Ik doel op zo'n soort: http://gerbil.nl/Documenten/Images/Veld ... t_dame.jpg

Ben er helemaal verliefd op, en wellicht komt er eens een fokgeschikt mannetje of vrouwtje in huis, vandaar deze oproep aan fokkers, die fokken met dit soort.
Uiteraard gezonde dieren, met super karakter, goede bekende achtergrond en dergelijke.

Groetjes, Hilda

Unieke hamster webshop met zeer ruim assortiment! Hamstert.nl
Kaarten webshop voor postcrossing! Happy Poscrossing!

Hamstery Jack
Hamsters: Teri, Kim, Jack Jr, Tyler, Jenna
RIP: Jack, Chloë, Freezer, Ukkie, Stephen
Renate.
Leeftijd: 35

Re: [GZ] Gevlekte/bonte campbellies

Bericht door Renate. »

JannekeG :-)
Groetjes Renate
BigMomma!
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door BigMomma! »

Maar Janneke geeft geen fokdieren af, mocht ze daar nu al naar opzoek zijn. (dat maak ik er van uit haar bericht)
Hamstery Pravandi, Vernieuwde site!!, fokker van syrische hamsters.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.
Gerbil.nl

Bericht door Gerbil.nl »

Uiteindelijk is dat wel de bedoeling ja, anders kunnen we net zo goed deze dame die op de foto te zien is houden :-)

Dan zoek ik nog even verder, moet vast wel te vinden zijn :-) Mocht iemand nog iemand weten: hoor ik het graag!
Groetjes, Hilda

Unieke hamster webshop met zeer ruim assortiment! Hamstert.nl
Kaarten webshop voor postcrossing! Happy Poscrossing!

Hamstery Jack
Hamsters: Teri, Kim, Jack Jr, Tyler, Jenna
RIP: Jack, Chloë, Freezer, Ukkie, Stephen
Mimosa
Leeftijd: 32

Bericht door Mimosa »

Ik denk dat je al gauw richting het buitenland moet gaan zoeken. Er zijn maar 2 campbelliefokkers op het forum. De 1 is Janneke G, die doet geen fokdieren weg. En de tweede is iemand die op het moment nog niet eens bellies heeft zitten. Dan kom je al snel buiten het forum op brood/groot fokkers terecht, waarvan je niet zeker weer of het wel zuivere campbellies zijn.
Krista*

Bericht door Krista* »

ik heb soms een nestje campbellis ik fok vnl platinum.Maar ben zelf van Belgie dus misschien wel een beetje uit de buurt gr
♥
Clover
Hamsters: Hamsterloos
Leeftijd: 41

Bericht door Clover »

En Mark_NMC dan? Die fokt ook bellies... geen idee of hij ook gevlekte bellies fokt.
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
MarkNMC
Leeftijd: 45

Bericht door MarkNMC »

Gevlekte bellies zitten nog niet in mijn verzameling, eerst mijn blauwwildkleuren (opal) ter erkenning brengen en daarna wil ik wel beginnen met gevlekt of wit donkeroog.
De eerste gevlekten zullen zowiezo wildkleur of blauwwilkleur gevlekt zijn. omdat ik daarmee dan ook richting een erkenning zou willen werken
fokker van Campbelli dwerghamsters in wit roodoog, wildkleur, blauw-wildkleur en geel-wildkleur donkeroog en syrische hamsters in goud, creme do, mahonie en donker sepia
Plaats reactie