Baby Syrische hamsters
Moderator: Sylvia.
-
Tams
- Hamsters: Zooey
- Leeftijd: 31
Baby Syrische hamsters
Hallo,
Op 22 augustus kocht ik een hamster, op 27 augustus beviel ze van 7 baby's. Ik heb al voor 2 hamsters een plekje kunnen regelen (nog niet weggegeven) maar ik heb er dus nog 5 zonder plek. Ik wil ze niet terugbrengen naar de dierenwinkel, want die dierenwinkel blijkt heel slecht te zijn. Daarom vraag ik aan jullie of jullie misschien een plek voor hen hebben of iemand kennen die een hamster wil. Ik woon in Amsterdam. Alvast bedankt.
P.S. Foto's komen morgen.
Op 22 augustus kocht ik een hamster, op 27 augustus beviel ze van 7 baby's. Ik heb al voor 2 hamsters een plekje kunnen regelen (nog niet weggegeven) maar ik heb er dus nog 5 zonder plek. Ik wil ze niet terugbrengen naar de dierenwinkel, want die dierenwinkel blijkt heel slecht te zijn. Daarom vraag ik aan jullie of jullie misschien een plek voor hen hebben of iemand kennen die een hamster wil. Ik woon in Amsterdam. Alvast bedankt.
P.S. Foto's komen morgen.
- Samantha.
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 33
Re: Baby Syrische hamsters
Wat voor kleuren hebben ze?
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
-
paardje21991
- Hamsters: Beer
- Leeftijd: 27
Mischien foto's en wat meer informatie?
-
Tams
Hierbij de foto's:
Hamster 1:

Hamster 4:

Hamster 5:

Hamster 6:

Wat zou je verder willen weten? Ik weet niet welk geslacht ze hebben want ik kan dat niet goed beoordelen.
Hamster 1:

Hamster 4:

Hamster 5:

Hamster 6:

Wat zou je verder willen weten? Ik weet niet welk geslacht ze hebben want ik kan dat niet goed beoordelen.
Laatst gewijzigd door Tams op 20 sep 2011, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Samantha.
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 33
Is ukje 1 korthaar of langhaar? 
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
-
Tams
Ehm.. de moeder is in ieder geval satijnharig. Ik heb geen idee wat de vader was. Maar ik neem dan aan dat al haar kinderen ook satijnharig zijn? Sorry ik heb er niet zo veel verstand van..
Edit: volgens _mona_ is alleen nummer 6 satijnharig, en sinds ik er echt geen verstand van heb neem ik het maar aan. Dus dan is nummer 1 dus kortharig.
Edit 2: Volgens mij is de moeder langharig en satijn dus ik ga morgen goed kijken wat de kinderen allemaal zijn.
Edit 3: Volgens mij zijn 1, 2, 5 en 6 satijn. Vervolgens denk ik dat 3 een jongen is en 4 een meisje. En ik denk dat nummer 1 kortharig is.
Edit: volgens _mona_ is alleen nummer 6 satijnharig, en sinds ik er echt geen verstand van heb neem ik het maar aan. Dus dan is nummer 1 dus kortharig.
Edit 2: Volgens mij is de moeder langharig en satijn dus ik ga morgen goed kijken wat de kinderen allemaal zijn.
Edit 3: Volgens mij zijn 1, 2, 5 en 6 satijn. Vervolgens denk ik dat 3 een jongen is en 4 een meisje. En ik denk dat nummer 1 kortharig is.
-
Tams
Ze zijn er nog allemaal.
-
Tams
Er zijn nog 4 hamsters over.
-
Tams
Wil niemand er een?
Welke zijn er nog over, zijn het mannetjes of vrouwtjes?
-
Tams
De hamsters op de foto's zijn nog over en ik weet niet of het mannetjes of vrouwtjes zijn want ik ben niet goed in het bepalen daarvan.