Vanmiddag heb ik even een paar spullen gepakt en op de foto gezet, ik heb nog wel meer te koop maar wat allemaal weet ik zo snel even niet.
Als je specifiek iets nodig hebt kan je het aan mij doorgeven dan kijk ik wel even of ik het voor je heb, ik loop ook stage in een groothandel in dierbenodigheden daar vandaan kan ik eventueel ook wel wat voor je meenemen.
Ferplast Kora: €15? (met een heel erg klein beetje knaagschade aan de tralies, 58 x 31 x 20 cm)

Tussenstuk mini duna fun, zonder de verdieping maar met 2 bochtjes en 1 rechte buis: €5? (met knaagschade) (Gereserveerd!)

2x verdieping met trap, van de mini duna: €3.50 per stuk (Gereserveerd!)

Klein nieuw sippy drinkflesje: €2

Nieuwe vervoersbox: €7 (26 x 18 x 18 cm) ( kleur paars-wit, maar dit komt op de foto niet mooi over)

---------------------------------------------------------------------
Verder zoekt deze lieve kleine meid ook een nieuw huisje.
Ze komt bij een handelaar/grootfokkker van allerlei dieren vandaan, vanaf daar is ze verhuisd naar de de kleindochter van de schoonmaakster op mijn stage.
Ze zeiden dat het een vreselijk beest is en dat ze gelijk bijt als je met je hand in haar kooi komt, daarom zou ze terug gaan naar de fokker om daar vervolgens aan de slangen gegeven te worden.
Dit kon ik natuurlijk niet laten gebeuren, uiteindelijk is ze met een vriendin van mij mee naar huis gegaan.
Eenmaal daar bleek het een ontzettend leuk en vreselijk lief beestje te zijn, ze is lief en rustig op de hand en kan lekker pitjes eten terwijl ze bij je zit.
Als je lang genoeg met haar knuffelt valt ze zelfs in slaap.
Waarschijnlijk is ze niet 100% rus maar als ze gewoon als huisdier wordt gehouden maakt dit natuurlijk helemaal niets uit.
We schatten haar rond de 3maanden (aangezien ze niet lang bij haar ex baasje heeft gewoond en er nog heel erg jong uitziet) en heeft de kleur blue-fawn.
Wie biedt deze lieve meid een 2de kans?
Foto van haar komt hopelijk morgen