De ouders:
Bloempje is een prachtig camel dametje van ong. 2.5 maandjes. Ze komt bij een grootfokker (géén broodfokker) vandaan. Deze man hecht veel waarde aan zijn dieren en de gezondheid daar van. Vandaar dat ik heb besloten dat deze mooie dame met mij mee naar huis mocht. Ze is een rustig dametje met een grote bek, ze wil soms wat schreeuwen maar verder is het een schat. Ze blijft lekker rustig bij je zitten.

Bastiaan is van de zelfde leeftijd als Bloempje. Hij komt ook bij dezelfde fokker vandaan. Hij is wat minder mooi gebouwd. Daarom heb ik voor hem als vrouw Bloempje gekozen omdat ik vind dat ze mooi gebouwd is, zo vullen ze elkaar aan. Hij is wat meer op zich zelf maar vind vasthouden ook geen enkel probleem.

Veel bonte rusjes zie je niet vandaar dat dus de bouw ook niet perfect is, ik zal door gaan met bont en proberen de bouw te verbeteren door mooi gebouwde hamsters aan de bonte te koppelen. Vragen hier over stuur gerust een PM.
Verwachtingen: Ik verwacht alleen wildkleur,camel, mandarijn en bont, kleine kans op andere kleuren. Ik verwacht lieve en volle hamsters, met een eigen willetje. Ik verwacht dat het nestje binnen nu en 1 week geboren zal worden.
Reserveringen:
1. Hamstery Zoë, bont hamstertje
2.
3.
4.
Uit dit nestje mag 1 fokhamster weg, na mij. Mits ik goed op de hoogte gehouden wordt.