Hoi!
Amor word op 7 december 2 jaar, en is dus al best oud. Ik gaf hem net een snoepje, en ik zag dat hij probeerde het op te eten maar het lukte niet. Ligt dit aan zijn tandjes? Want zijn voerbakje is wel altijd leger na een paar dagen.. Moet ik hem nu brinta geven? Zoja, hoeveel enzo dan?
Bedankt
Brinta?
Moderator: Sylvia.
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 42
Re: Brinta?
Je moet eerst even kijken of zijn tandjes niet te lang zijn. Als dat het geval is, kan je dat beter eerst laten verhelpen.
Dat zijn voerbakje leger wordt, kan ook komen doordat hij hamstert, het is geen garantie dat hij ook alles op eet. Als hij Brinta goed kan eten, kan je hem dat inderdaad wel geven. Soms neemt de kracht in de kaken af bij een oudere hamster, dus grote harde dingen eten gaat dan niet meer.
Dat zijn voerbakje leger wordt, kan ook komen doordat hij hamstert, het is geen garantie dat hij ook alles op eet. Als hij Brinta goed kan eten, kan je hem dat inderdaad wel geven. Soms neemt de kracht in de kaken af bij een oudere hamster, dus grote harde dingen eten gaat dan niet meer.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
- Imme'
- Hamsters: -
- Leeftijd: 26
Ik kan niet in zijn bekje kijken, dat laat hij niet toe.. Dan ga ik binnenkort maar even brinta kopen, kijken of hij dat kan eten.
Liefs van Imme
† rust zacht liefjes Amor, Koesja & Wobbel.† ♥
♥ Semmie de hond. ♥ Gjaelt de hond. ♥ Dunya de vis. ♥
† rust zacht liefjes Amor, Koesja & Wobbel.† ♥
♥ Semmie de hond. ♥ Gjaelt de hond. ♥ Dunya de vis. ♥
Je kan in zijn huisje kijken hoeveel voer er ligt. Ik had een mafketel die zijn voerbakje heel snel leegmaakte. Na een tijdje ging ik zijn huisje verschonen en lag daar de hele voorraad. Het kan toeval zijn dat die het niet eet. Je kan hem ook een zonnepitje uit zijn eigen voer geven. Vaak trappen ze erin, zo kan je zijn tandjes zien.
groetjes Marielle