Radje te groot?
Moderator: Sylvia.
Radje te groot?
Mijn Russische Dwerghamster (van ong. 8 weekjes) heeft een Silent Spinner Regular (dat is volgens mij ongeveer een doorsnee van 17 cm) en altijd als ze daar in rent en ze stopt met rennen draait ze nog half mee en valt ze er daarna met een soort salto uit, dan gaat ze er meteen weer in en weer rennen en gebeurt telkens weer hetzelfde. Gebeurt dit bij alle hamsters of is het radje te groot ofzo?
-
Lotte<3
- Hamsters: Tiki, Lola, Berlioz
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
Re: Radje te groot?
Ik weet niet of dit bij meerdere hamsters gebeurd maar de maat van het radje is juist goed. Ik heb dezelfde. 
❤ღ Even brighter than the moon ღ❤
- Vicious
- Hamsters: Pantoffeltje
Haha, ik ken het! Ik heb ook een Rusje en die had dit ook. Waarschijnlijk moet je hammie nog even zijn 'drive' in het radje vinden. Mijn hammie snapte eerst ook niet dat ie niet zomaar kon stoppen met rennen want hij draaide nog steeds door. Ik denk dat die met de tijd komt hoor.
Mijn lieve Pantoffeltje since 13-10-12
- LadyGuardian
- Hamsters: -
- Leeftijd: 37
Mijn robbies lopen ook in een 17 cm en een small radje van de SS en die slaan ook constant over de kop. Maar die blijven het gewoon doen, zo hard rennen dat hij over de kop slaat. Sommige hamsters vinden dat "leuk" ze blijven het telkens doen. Maar hij is iniedergeval niet te groot.
Groetjes Sanne en een pootje van katzels Roderick en Sjakie.
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
- ellenschaap
- Hamsters: Skip
- Leeftijd: 31
Waarschijnlijk moet hij gewoon even wennen, ze snappen vaak niet dat ze eerst langzamer moeten gaan rennen om af te remmen. Ze gaan gelijk stilstaan en ja dat werkt niet he xD Radjes kunnen volgens mij nooit echt te groot zijn.
-
Passeridae
Ik lach me echt een deuk als ik dit lees. Ik heb ook een SS 17 cm op het oog en verheug me er nu al op om dit te zien (mits de hammie in kwestie natuurlijk zichzelf niet bezeert, maar dat spreekt voor zich).
Kleine kinderen lopen dikwijls ook tegen deuren en tafels aan dat is nu eenmaal een leerproces. Ik neem aan dat zo'n hamster ook moet leren snappen dat aan de noodrem trekken eindigt in een soort salto.
Kleine kinderen lopen dikwijls ook tegen deuren en tafels aan dat is nu eenmaal een leerproces. Ik neem aan dat zo'n hamster ook moet leren snappen dat aan de noodrem trekken eindigt in een soort salto.
-
NienaHamsterHart
- Hamsters: Perry Pooh
Het kan zijn dat ie.moet wennen. Ik heb ook wel is (meestal robbiesss maar ook russen) gezien dat ze dat gewoon deden omdat ze hel leuk vonden, was een leuk gezicht 
--Groetjes van onze pluizige vriendjes <3--