Plekje.
Moderator: Sylvia.
-
- Hamsters: Gabber. ♥
- Leeftijd: 27
Plekje.
Hoi! Ik heb al een topic hier over gemaakt sorry daarvoor! maar dat is al een tijd terug. Het gaat om mijn hamster Gabber die al een tijd een plek bij zijn oog heeft. Als ik ga slapen loopt hij al vaak in zijn radje, Ik zie niet dat zijn oog dicht geknepen word door die plek. Het is een roze kleurig bultje. als ik het licht aan doe en hij is net wakker dan heeft hij zijn ogen natuurlijk wel dichter, maar dat is logisch. 's Avonds zie ik niets bijzonders. Hij toont geen raar gedrag. Ik wil best naar de DA gaan, maar als het niets blijkt te zijn, of gewoon een gerskorrel (?) Ik heb het wel over voor mijn hamster daar niet van maar als nog is het duur. Weten jullie iets? bedankt alvast 

Liefs van mij..
♥ 2 katten ♥ 1 hamster ♥ veel vissen ♥ paardjes ♥
The Beatles !! Nirvana !!
- Yipee
- Hamsters: James
- Leeftijd: 33
Re: Plekje.
Heb je misschien een foto? Een foto zegt meer dan duizend woorden. Maar alsnog is iets diagnosticeren vanaf een foto erg lastig. 

Mijn Syrische hamster James: Topic James
- Nona
- Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
Klinkt gewoon als een gerstkorrel.
-
- Hamsters: Gabber. ♥
- Leeftijd: 27
Ja, maar blijft een gerstkorrel zo lang ? Ik heb geen foto, lukt niet met sturen..
Liefs van mij..
- Nona
- Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
Als je een foto op je pc hebt staan kun je die uploaden via tinypic.com en dan selecteer je bij Resize 'Message Board'
Gerstkorrels kunnen heel lang blijven zitten ja, maar zijn niet schadelijk. Juist omdat je hamster verder geen last van het oogje lijkt te hebben, het is niet rood of geïrriteerd begrijp ik uit je verhaal en de oogjes staan beide helder en open, lijkt het me sterk dat het een ontsteking ofzo is. Als de grootte, kleur en vorm niet veranderd is een abses of tumor ook niet waarschijnlijk.
Gerstkorrels kunnen heel lang blijven zitten ja, maar zijn niet schadelijk. Juist omdat je hamster verder geen last van het oogje lijkt te hebben, het is niet rood of geïrriteerd begrijp ik uit je verhaal en de oogjes staan beide helder en open, lijkt het me sterk dat het een ontsteking ofzo is. Als de grootte, kleur en vorm niet veranderd is een abses of tumor ook niet waarschijnlijk.