De twee uit Purmerend van MP

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: Sylvia.

Marjolein36
Leeftijd: 50

De twee uit Purmerend van MP

Bericht door Marjolein36 »

Heb net de twee hamsters uit Purmerend opgehaald die op MP stonden. Schrok me rot..... mensen wonen in een prachtige villa maar de hamsters zaten in onderstaande kooien. De zwarte hamster is prachtig om te zien maar volledig in paniek. Hij beet mij direct door de tralies heen en nog heel erg hard ook.. Hij krijst en blaast al als je in de buurt komt. Begrijp het wel hoor, moet je zien waar hij in woonde.... Hij zit nu in een Mary, heeft lekker de ruimte en wordt uiteraard niet herplaatst! (tenzij iemand graag een hamster wil hebben die bijt, blaast en krijst ;) De andere is een zwart bonte dame en die is gelukkig wel heel tam en mooi om te zien ook. Zij zit tijdelijk in een duna maar krijgt binnenkort een Mary of hopelijk een nieuwe eigenaar die wel weet hoe je met een hamster om moet gaan. Zij zat in de gele kooi en had niet eens een molentje... De kooien stonken een uur in de wind!

Ben erg blij dat ze hier zijn. Heb aan die mensen wat voorlichting gegeven en de zoon van het gezin schrok dat ze de hamsters zo slecht hadden gehuisvest. Hoop dat ze bij een volgende keer eerst wat informatie opzoeken over de dieren die ze huisvesten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sabbie
Leeftijd: 37

Re: De twee uit Purmerend van MP

Bericht door Sabbie »

Gadverdamme wat smerig! Arme beestjes. Die ene heeft niet eens een radje of huisje. Dat is toch niet normaal zeg.
Oleg
Hamsters: Oleg
Leeftijd: 52

Bericht door Oleg »

Wat smerig zeg, volgens mij zie ik ook schimmelvorming in de kooi.
TMeganV
Hamsters: Caesar

Bericht door TMeganV »

Jezus wat goor. Niet normaal.. Dat je die jongen het nog uit moest leggen zeg, iedereen ziet toch dat je hier geen dieren in kan houden? Pffft. Fijn dat ze nu bij jou zijn!
Rust zacht Boris! ♥
Minimi
Leeftijd: 38

Bericht door Minimi »

Gadverdamme dat is echt goor... Sorry maar wat ziet dat eruit... Grote medelij met die twee zeg.
Killer, mijn lieve kleine engeltje ✝26.01.2013
ValeryD
Leeftijd: 32

Bericht door ValeryD »

Dit is echt ontzettend ranzig, dat zien die mensen toch wel? :-? Goed dat je ze opgehaald hebt! Jammer dat het mannetje zo bang is, misschien trekt dat nog een beetje bij.
In de regenboogbrug ~ Scooby-dooby doo(Rus) ~ Stuffie(Rus) ~ Chibii(Rus) ~ Nimpie(Rus) ~ Drake(Robbie) ~ Kyle Broflovski(Syr) ~ Michelangelo(Robbie) ~ Josh(Robbie) ~ Jelly Bean(Rus) ~ Nymphia(Rus) ~ Bayleef(Camp) ~ Sakura(Syr)
Nanoe

Bericht door Nanoe »

Jak, dat ziet er ook niet uit!

Goed dat je ze hebt opgehaald!
Villa Nanoe
Mirkku
Leeftijd: 34

Bericht door Mirkku »

woooa. wat zielig zeg :( :( hoeveel moeite is het nou om 1x in de maand alles eruit te gooien en er nieuw spul in te doen? pffffft.

Blij dat ze bij jou zijn inderdaad!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Marjolein36
Leeftijd: 50

Bericht door Marjolein36 »

En het gezin woont in een prachtige vila! Mooie auto voor de deur. Keurige kinderen, vriendelijke moeder erbij, echt daar mankeerde niets aan! Maar die kooien.....zo ontzettend vies en stinken... Dat kun je toch ook niet op de kamer van je kinderen laten staan zo...

Het mannetje loopt nu heel druk door de kooi heen en krijst zodra ik binnenkom... hoop echt dat hij een beetje tot rust komt. Hij hapt al naar je als je met je vinger in de buurt van de kooi komt.... Zo triest..En hij is in januari al een jaar oud.. Als er mensen zijn met tips heel graag!! Heb wel lastige hamsters gehad maar deze slaat echt alles!
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

Ach wat vreselijk zeg.. Wat een omstandigheden. 0.0 Het zou misschien kunnen dat dat kereltje het ventje heeft lopen prikken door de tralies heen of op een andere manier heeft zitten pesten? Iets anders zou ik niet kunnen bedenken want een Syrtje is niet zo snel echt heel vals in mijn ervaring. Ik zou hem echt een paar dagen met rust laten en dan kijken hoe het gaat. Wel wat lekkers aanbieden maar eerst maar eens laten wennen.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Gabriëlle
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door Gabriëlle »

Die mensen zijn echt uit een ei gekropen. Zelf al weet je helemaal niets van dieren snap je toch wel dat je net als je eigen bed, een dier zijn kooi moet verschonen, is het niet voor de dieren is het wel voor jezelf, want wat een lucht zal eraf zijn gekomen.
En met zo'n kooi moet je gewoon elke week of vaker verschonen, en gezien aan de plashoeken is dat wat ze niet hebben gedaan.

Vind het wel goed dat je de moeite hebt genomen die mensen voorlichting te geven, anders zitten ze volgende week met een nieuw dier wat er net zo bij komt te zitten.
Sheena
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Sheena »

Mijn god, wat een bende :shock: Arme dieren. Laat ze maar lekker even bij komen. Ik hoop dat het kereltje wat bij wil trekken over een tijdje.
Liefs Kel en de beestjes

Ilya, Sarah, Donja en Suna
lisa-th
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door lisa-th »

Jeetje wat vreselijk! :( Laat ze inderdaad maar even een beetje bijkomen.
Gelukkig hebben ze nu een fijn huisje.
Hamstery Pretty Fay
Sannah.
Leeftijd: 29

Bericht door Sannah. »

Jeetje.. Het is toch niet te geloven.
Wel echt super dat ze bij jou zijn nu!
Liefs Sannah
&
katten Jip&Janneke en paardje Kamillo

Rust zacht m'n kleine lieve Sokje♥
Yipee
Hamsters: James
Leeftijd: 34

Bericht door Yipee »

Hoe mensen af en toe ook met dieren omgaan! Triest dit. Voordat een hamster zijn kooi zo vies krijgt gaat er wel meer dan een maand overheen. Viespeuken zijn het zeg. Hopelijk trekt het bijtertje wat bij. Echt goed dat je ze hebt gehaald. :)
Mijn Syrische hamster James: Topic James
Plaats reactie