kooi gekocht zooplus.
Moderator: Sylvia.
-
kayleigh
- Hamsters: Junior
- Leeftijd: 31
kooi gekocht zooplus.
Hoi allemaal,
Ik heb vorige week een kooi besteld bij zoopluss. Deze heb ik vandaag binnenegekregen, maar de kooi was niet meer in goede staat, tralies waren op sommige stukken niet mooi meer en de deurtjes sloten totaal niet, deze vielen gewoon weer open als je ze dicht deed.
Ik dus zooplus bellen, wat sowieso al een gedoe was omdat het in het engels moest. Schijnt dus dat ik de kooi weg mag gooien en mijn geld terug krijg. Eerlijk gezegt heeft dit bij mij aardig wat argwaan gewekt en wil ik graag weten of meerdere mensen dit misschien ook mee hebben gemaakt. En of bij hun het geld ook daadwerkelijk terug is gestort.
Ik ga de kooi ook pas écht weg doen als ik mijn geld terug heb, maar ik vindt het eerlijk gezegt heeeel vreemd.
Groetjes Kayleigh.
Ik heb vorige week een kooi besteld bij zoopluss. Deze heb ik vandaag binnenegekregen, maar de kooi was niet meer in goede staat, tralies waren op sommige stukken niet mooi meer en de deurtjes sloten totaal niet, deze vielen gewoon weer open als je ze dicht deed.
Ik dus zooplus bellen, wat sowieso al een gedoe was omdat het in het engels moest. Schijnt dus dat ik de kooi weg mag gooien en mijn geld terug krijg. Eerlijk gezegt heeft dit bij mij aardig wat argwaan gewekt en wil ik graag weten of meerdere mensen dit misschien ook mee hebben gemaakt. En of bij hun het geld ook daadwerkelijk terug is gestort.
Ik ga de kooi ook pas écht weg doen als ik mijn geld terug heb, maar ik vindt het eerlijk gezegt heeeel vreemd.
Groetjes Kayleigh.
- isislovesnoopy
- Hamsters: Ziza
- Leeftijd: 26
Re: kooi gekocht zooplus.
Ik heb pas ook bij zooplus bestelt, maar bij mij was alles in goede staat! (kooi, wilgentunnel, radje, chinchillazand)
Groetjes:
Isis,
mijn hamster ziza
mijn 3 duitse herders & mijn 2 konijnen!
R.I.P hamsters: Muesli, Snoopy, Pukkie, Lola, fluffy, brownie, speedy
Isis,
mijn hamster ziza
Dat is wel een beetje raar ja, maar heel veel mensen hier bestellen regelmatig bij Zooplus (hier net weer een hele bestelling binnen gekregen). Het is dus sowieso een betrouwbare webwinkel.
Zooplus is een Duitse winkel geloof ik dus vandaar dat ze geen Nederlands spreken. Ik heb zelf nog nooit last gehad met kapotte producten helaas dus ik weet niet hoe snel ze geld terugstorten. Moest je ook geen foto's opsturen? Volgens mij is dat hoe het normaal gaat, dat je 'bewijs' stuurt en dat zij dan een nieuwe kooi sturen/geld terug storten.
Zooplus is een Duitse winkel geloof ik dus vandaar dat ze geen Nederlands spreken. Ik heb zelf nog nooit last gehad met kapotte producten helaas dus ik weet niet hoe snel ze geld terugstorten. Moest je ook geen foto's opsturen? Volgens mij is dat hoe het normaal gaat, dat je 'bewijs' stuurt en dat zij dan een nieuwe kooi sturen/geld terug storten.
Mailen kan gewoon in het Nederlands als je bij de Nederlandse webshop bestelt. Geld terug doen ze over het algemeen niet moeilijk over, ook niet over bewijs ofzo. Ik heb het één keer gehad met een wieltje die gebroken aangekomen was. Die heb ik niet hoeven betalen.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Als het goed is heb je bij je bestellingsmail een mailadres gekregen en op de site staat ook hoe je kan retourneren als er iets kapot is. Zou hem niet nu al weggooien, wacht even af of je inderdaad je geld binnen een week terug hebt, anders gewoon even mailen. Ze spreken dan gewoon nederlands overigens.
-
kayleigh
Hoefde inderdaad geen foto's te sturen. En ik dacht bellen gaat sneller, dan heb ik sneller antwoord en weet ik sneller hoe het zit met porto kosten enz. Het meisje aan de telefoon zei dat binnen 4 á 5 dagen mijn geld terug gestort zou zijn. Maar vindt het zo raar omdat ik zoiets nog nooit eerder heb gehoord en omdat inderdaad heel veel mensen hier daar dingen bestellen. Daarom ook mijn vraag hier (:
-
.X.Fluffy.X.
- Hamsters: Alice, Vito, Livy,Mace
Ik heb pas ook een levering van Zooplus ontvangen, waarbij een klipje van een verdieping was afgebroken.
Ik heb ze gemaild en ik hoefde geen foto's op te sturen en ik zou inderdaad binnen 4 á 5 dagen mijn geld terug krijgen.
Of het ook binnen die tijd teruggegeven wordt is even afwachten, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ze doen hun uiterste best om je als klant goed te helpen.
Ik heb ze gemaild en ik hoefde geen foto's op te sturen en ik zou inderdaad binnen 4 á 5 dagen mijn geld terug krijgen.
Of het ook binnen die tijd teruggegeven wordt is even afwachten, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ze doen hun uiterste best om je als klant goed te helpen.
-
kayleigh
Zou je het me misschien kunnen laten weten als je het geld terug hebt gekregen? Ik weet niet wanneer jij dat mailtje hebt gestuurd, maar zou het echt fijn vinden als je het me kan laten weten (:.X.Fluffy.X. schreef:Ik heb pas ook een levering van Zooplus ontvangen, waarbij een klipje van een verdieping was afgebroken.
- kimj
- Hamsters: Geel wildkleur rusje
- Leeftijd: 36
Ik heb laatst gehad dat er van mijn bestelling iets ontbrak. Gewoon naar ze gemaild en binnen een week antwoord en het geld op mijn rekening. In hun mail stond dat het product nazenden te duur voor ze zou worden, vandaar de excuses en de mededeling dat ze het geld zouden terug storten op mijn rekening. Nette afhandeling en ik bestel hier natuurlijk gewoon weer.
Groetjes,
Kim ♥ ♥
† Chewy, Arrow, Enki, Amba, Yoshi & Moshi
Kim ♥ ♥
† Chewy, Arrow, Enki, Amba, Yoshi & Moshi
- M-M-B1
- Hamsters: James
- Leeftijd: 28
Als ik jouw was zou ik de kooi wel houden ookal krijg je het geld terug
misschien altijd handig als reserve kooi
misschien altijd handig als reserve kooi
-
.X.Fluffy.X.
- Hamsters: Alice, Vito, Livy,Mace
kayleigh schreef:Zou je het me misschien kunnen laten weten als je het geld terug hebt gekregen? Ik weet niet wanneer jij dat mailtje hebt gestuurd, maar zou het echt fijn vinden als je het me kan laten weten (:.X.Fluffy.X. schreef:Ik heb pas ook een levering van Zooplus ontvangen, waarbij een klipje van een verdieping was afgebroken.
Tuurlijk ik zal het je dan laten weten. Ik heb zelf vanmiddag een reactie van ze gehad dat ze het geld gingen storten.
-- 21 jan 2013 18:35 --
Ik zou inderdaad de kooi gewoon houden , misschien als reserve inderdaad of anders is misschien een dierenopvang/ asiel er wel blij mee ? Dat was een tip die Zooplus aan mij gaf.
- isislovesnoopy
- Hamsters: Ziza
Ik heb vandaag mijn 2e bestelling bij zooplus gedaan: een ren (voor mijn konijnen).
Een radje, voor een vriendin van mij (syrtje).
En nog een ding voor de konijnen.
Hopelijk komt het bij mij dan wel goed aan, gelukkig was het bij mij wel goed de vorige keer!
Een radje, voor een vriendin van mij (syrtje).
En nog een ding voor de konijnen.
Hopelijk komt het bij mij dan wel goed aan, gelukkig was het bij mij wel goed de vorige keer!
Groetjes:
Isis,
mijn hamster ziza
Isis,
mijn hamster ziza
Ik bestel al jaren iedere maand bij zooplus (we hebben 2 honden en 3 katten en al het voer enzo halen we daar). Meestal is alles in goede staat en als er iets stuk is, krijg je zonder problemen snel je geld terug.
Een paar maanden geleden had ik (heel slim) perongeluk 2x het bedrag overgemaakt, was ook geen klein bedrag want we hadden een dure hondenmand meebesteld. Dus gelijk gebeld. Toen kon ik kiezen of ze het geld terug zouden storten, of als tegoed voor een volgende bestelling. Aangezien het een flink bedrag was, wilde ik het graag terug hebben. Binnen een paar dagen stond het weer op mijn rekening.
Een paar maanden geleden had ik (heel slim) perongeluk 2x het bedrag overgemaakt, was ook geen klein bedrag want we hadden een dure hondenmand meebesteld. Dus gelijk gebeld. Toen kon ik kiezen of ze het geld terug zouden storten, of als tegoed voor een volgende bestelling. Aangezien het een flink bedrag was, wilde ik het graag terug hebben. Binnen een paar dagen stond het weer op mijn rekening.
-
Qudie<3Molley
- Hamsters: Jack
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Hmm normaal gesproken moet je het toch terugsturen en dan krijg je een nieuwe, of geld terug?
Ikzelf heb nooit problemen gehad gelukkig
Ikzelf heb nooit problemen gehad gelukkig
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
-
Zippie
- Hamsters: Zippie
Mijn bestelling bij Zooplus is gewoon goed gegaan, ik kreeg mijn wodent wheel gewoon heel in een grote doos met allemaal bescherming eromheen
Maar je kan dus eigenlijk een dure kooi kopen bij Zooplus, mailen dat die kooi stuk is terwijl ie helemaal niet stuk is, je geld terug krijgen, en dan heb je een gratis dure kooi?
Best wel slecht van hun
Veel Succes verder nog!
Maar je kan dus eigenlijk een dure kooi kopen bij Zooplus, mailen dat die kooi stuk is terwijl ie helemaal niet stuk is, je geld terug krijgen, en dan heb je een gratis dure kooi?
Best wel slecht van hun
Veel Succes verder nog!