Ik heb een mannetjes russische dwerghamster hoeveel gram voer mag hij per dag. Dat van het pak vertrouw ik niet helemaal ???????????????
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Groetjes Jonathan en Snip!!
vooral het gewicht is er van afhankelijk van het soort voer en de samenstelling. dus zal dat ook verschillen van voer tot voer. waarom vertrouw je het niet wat op de verpakking staat?
Snippie! schreef:Je weet het nooit zeker als het op de verpakking staat ze kunnen doen van zoveel mogelijk zodat je veel moet kopen snappie
Haha inderdaad, een slechte winkel-medewerker zei tegen me dat ik 10 gram per dag voer moet bij vullen voor mijn rusje, niet normaal gewoon
Maar ik kijk gewoon elke dag in het voerbakje en als er nog een klein beetje inzit dan vul ik hem bij
Maar ik doe nu een schepje van een raar soort lepeltje. Ik vraag dit omdat mijn hem een beetje mager vond maar ik denk dat het nu ongeveer genoeg is. liever te veel dan te weinig??
Waarom koop/gebruik je niet gewoon een bakje en vul je die en wacht tot BIJNA leeg is en dan opnieuw vult? (Ik zeg bijna, omdat niet elke hamster alle dingen uit het pak voer eten). Dan kan je hamster zelf kiezen hoeveel hij wilt eten en hoeveel hij kan eten.
Groetjes, Jaimy Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
ik doe een klein laagje (niet te hoog) op mijn hand
en dan doe ik het in zijn etensbakje en hij eet dat in 1 à 2 dagen op
en zoveel eten hamsters niet
maar probeer je hamstertje elke dag eten te geven en niet te vergeten