Hamster reageert nauwelijks en trilt
Moderator: Sylvia.
- Snippie!
- Hamsters: Russische Dwerghamster: Snip
- Leeftijd: 24
- Contacteer:
Hamster reageert nauwelijks en trilt
Ik was wat eten aan het verstoppen en wat in zijn bakje doen, maar hij reageerde niet ik maakte wel wat geluid normaal zou hij gereageerd hebben. Hij leeft nog, maar hij trilde het was 16 graden (dus best dicht bij de torpor grens). Waarom trilde hij en wat kan ik er tegen doen?
† Rust zacht mijn lieve Max & Speedy †
Ga naar http://russischedwerghamster.jouwweb.nl/
- Natascha.90
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 36
- SpookyH
- Hamsters: Pippin
- Leeftijd: 25
- Contacteer:
Re: HELP!!
Misschien had hij het koud? 16 graden is inderdaad een beetje koud.. vind je niet? Tip: doe er wat toiletpapier in, of eventueel kapotte of oude washandjes, of ander lekker warm nest materiaal. Of eh.. zet gewoon je verwarming hoger! 
☆ Rust in vrede, lieve Spooky { - - - / 17-11-12} en lieve Skinny { - - - / 20-11-12} ☆
Beter zachte fleece gebruiken ipv washandjes, want washandjes daar kunnen ze met hun pootjes in vast raken. Het beste wat je kan doen is; temperatuur iets hoger zetten op 18°C is beter, veel bodembedekking, flink wat hooi, wc-papier en evt wat katoenvezels als nestmateriaal (bijv cotton clean of no-smell) en best een houten huisje, dat is warmer dan plastic. Verder wat extra voeren, zodat ze kan hamsteren, beter iets teveel dan te weinig. Succes! 
- SpookyH
- Hamsters: Pippin
- Leeftijd: 25
- Contacteer:
Ik had vroeger allemaal oude washandjes, en we hadden al nieuwe, maar er zaten geen vervelende haakjes aan waar ze aan konden haken met hun pootjes.Wall-e schreef:Beter zachte fleece gebruiken ipv washandjes, want washandjes daar kunnen ze met hun pootjes in vast raken. Het beste wat je kan doen is; temperatuur iets hoger zetten op 18°C is beter, veel bodembedekking, flink wat hooi, wc-papier en evt wat katoenvezels als nestmateriaal (bijv cotton clean of no-smell) en best een houten huisje, dat is warmer dan plastic. Verder wat extra voeren, zodat ze kan hamsteren, beter iets teveel dan te weinig. Succes!
☆ Rust in vrede, lieve Spooky { - - - / 17-11-12} en lieve Skinny { - - - / 20-11-12} ☆
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Verplaatst naar Gezondheid en titel verduidelijkt.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
- fistik en pinky
- Hamsters: 3 dwergjes
- Leeftijd: 26
Re: Hamster reageert nauwelijks en trilt
aaagh dat is best zielig
tips :
zet veel toiletpapier in zijn kooite , doe je verwarming hoger
, als hij op je hand komt probeer hem een beetje warm te houden
tjaa veeell succes ermee ;p
tips :
zet veel toiletpapier in zijn kooite , doe je verwarming hoger
tjaa veeell succes ermee ;p
- Snippie!
- Hamsters: Russische Dwerghamster: Snip
- Leeftijd: 24
- Contacteer:
Re: Hamster reageert nauwelijks en trilt
heel erg bedankt allemaal voor jullie tips!
† Rust zacht mijn lieve Max & Speedy †
Ga naar http://russischedwerghamster.jouwweb.nl/