Ja, en met tijdsdruk een moeilijke beslissing maken (iemand wel of niet verbannen)Puzemuze schreef:Hadden jullie dat niet eerder kunnen verzinnen?! Bah, en wij het dan maar op een volwassen democratische manier aanpakken..Snadraa schreef:Moet je over een catwalk lopen en onderweg minstens 3 bans uitdelen en dat soort dingenSensatie is veel leuker!
Hmm moeten we alleen een meer HF-gerelateerde vervanging voor de catwalk verzinnen. Iets als: jezelf met tijdslimiet door Vraag&Aanbod met zijn te vroege schopjes worstelen ofzo
@ Eveline: he, zo'n topic maakt het dan toch wel erg 'echt'.. Zoals je weet vind ik het echt heel jammer dat je stopt, maar hopelijk lukt het wel om nog lekker hier mee te forummen!
Eveline is gestopt met moderaten
Moderator: Sylvia.
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
- Clover
- Hamsters: Hamsterloos
- Leeftijd: 41
Jammer dat je er mee stopt Eveline, maar heel begrijpelijk! Gaat denk voor jezelf ook wel even wennen worden om als normaal lid de rapportage knopt te gebruiken, ipv zelf alles rechtzetten, of zal dat wel mee vallen?
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
-
nietzijweer
- Leeftijd: 38
Even een serieuze opmerking hoor, ik heb niet eerder meegemaakt dat hier modjes werden gekozen maar hoe gaat dat normaal in zijn werk?PriemGirl schreef: En qua nieuwe mods betreft: Nope helaas... Geen verkiezingenWe hebben al een paar kandidaten en die zullen tijdig worden aangesproken, don't worry
Mogen we geen mensen voordragen oid dat jullie kiezen of is dat een puur "interne" gelegenheid?
Dat wordt inderdaad gewoon intern geregeld. Elk van de overgebleven modjes gaat eens nadenken wie er geschikt zou zijn, daar overleggen we dan over, totdat we het eens zijn. En dan komt daar uiteraard ook een welkom-nieuwe-mod topic over als we gekozen hebben, als degene die wij het meest geschikt vinden ook zelf wil.
Ik heb zelf niet echt bezwaar tegen voordragen hoor (al is dat nu al een beetje te laat), maar het is niet zo dat we dan ook perse daar iemand van kiezen. Als mod heb je toch net iets meer inzicht, wie er wie/wat/waar/waarom rapporteert bijvoorbeeld.
Ik heb zelf niet echt bezwaar tegen voordragen hoor (al is dat nu al een beetje te laat), maar het is niet zo dat we dan ook perse daar iemand van kiezen. Als mod heb je toch net iets meer inzicht, wie er wie/wat/waar/waarom rapporteert bijvoorbeeld.
Trotse verzorger van Russisch dwergenmeisje Chihiro,
muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat,
en parttime slaaf van poes Persephone
Lang leve alle knaagbeesten!
muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat,
en parttime slaaf van poes Persephone
Lang leve alle knaagbeesten!
-
nietzijweer
- LindaJansen
- Leeftijd: 61
Ik denk dat we er veilig vanuit kunnen gaan dat degenen die nog niet benaderd zijn ondertussen of ze het überhaupt interessant zouden vinden, ook niet bij die selectie zitten.
Het zou toch vervelend zijn dat na dagen/weken debateren de gekozene niet wil
Groetjes van Linda
† Falcor 9-4-2010 ~ 20-08-2012
† Cāngshǔ 8-10-2010 ~ 14-11-2011
† Gigi 28-11-2007 ~ 11-03-2010
† Natasja 16-10-2007 ~ 28-06-2010 Zoals jij is er geen tweede ... vaarwel mijn lief
† Falcor 9-4-2010 ~ 20-08-2012
† Cāngshǔ 8-10-2010 ~ 14-11-2011
† Gigi 28-11-2007 ~ 11-03-2010
† Natasja 16-10-2007 ~ 28-06-2010 Zoals jij is er geen tweede ... vaarwel mijn lief
Jammer maar heel begrijpelijk, je kind gaat voor alles ! Je zult merken dan als ze wat groter zijn, zoals hier nu, dat je daar vanzelf weer tijd voor krijgt !
Geniet van Jelle en we gaan je hier echt vast nog zien als gewoon forummer !
Enne modjes lastigvallen
das ook heel leuk hoor 
Geniet van Jelle en we gaan je hier echt vast nog zien als gewoon forummer !
Enne modjes lastigvallen
† Sam † Plensje † Bliksem † Snow † Storm † Joseph † Koe
-
nietzijweer
Dit is wel leuk om over te speculeren Linda!LindaJansen schreef:Ik denk dat we er veilig vanuit kunnen gaan dat degenen die nog niet benaderd zijn ondertussen of ze het überhaupt interessant zouden vinden, ook niet bij die selectie zitten.
wie zouden ze in overweging hebben genomen?
*klikt msn aan*
Hé Eveline, begrijpelijk hoor!! Als ik kijk hoeveel tijd ik hier kwijt ben met de kleine... en die slaapt dan nog heel erg veel!! :O
Bedankt voor alle jaren...
Bedankt voor alle jaren...
Trotse mama van Eliza en Wilco! Baasje van hamster Cavia!
In herinnering: Sandy *06-'04-†14-07-'06, Pebbles *25-05-'05-†30-05-'07, Bamm-Bamm *30-05-'05-†10-06-'07, PiP *03-09-'05-†05-12-'07, Jip *03-09-'05-†22-01-'08, Harry †30-01-'09, Joep †04-11-'10
In herinnering: Sandy *06-'04-†14-07-'06, Pebbles *25-05-'05-†30-05-'07, Bamm-Bamm *30-05-'05-†10-06-'07, PiP *03-09-'05-†05-12-'07, Jip *03-09-'05-†22-01-'08, Harry †30-01-'09, Joep †04-11-'10
- Eveline
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Inderdaad, toen Jelle nog zo klein was als jouw Eliza nu, toen sliep ie ook nog erg veel, en toen kon ik de tijd er nog wel voor vinden. Maar met een middagdutje van hoogstens 2 uur (en soms niet willen slapen overdag) schiet het echt niet meer op.H&3K schreef:Hé Eveline, begrijpelijk hoor!! Als ik kijk hoeveel tijd ik hier kwijt ben met de kleine... en die slaapt dan nog heel erg veel!!
Pfoeh nou, daar zie ik wel tegenop ook hoor, als ik dan straks iemand de regels zie overtreden en dat ik dan niet eens even snel de post kan verwijderen ofzo. Het zit er zo ingebakken om op dat soort dingen te letten nu...Clover schreef:Gaat denk voor jezelf ook wel even wennen worden om als normaal lid de rapportage knopt te gebruiken, ipv zelf alles rechtzetten, of zal dat wel mee vallen?
Groetjes van Eveline
Het zal wel wennen Eveline
en ws. sneller dan je denkt want je neemt de beslissing om te stoppen niet voor niets. Je hebt straks lekker de keus om het forum eens een dag of langer over te slaan en ik kan me voorstellen dat je daar na 7 jaar wel eens behoefte aan hebt. Als moderator een forum bijhouden vraagt meer tijd dan mensen denken, zeker met zoveel actieve leden als op het HF. Wel jammer, want je bent een goed modje
maar er komt vast ook een goeie vervanger voor je.
Lekker genieten van je vrijheid straks .... oh en als je dan zoveel tijd "over" hebt zullen we dan de volgende 30+ meeting bij jou doen?
Lekker genieten van je vrijheid straks .... oh en als je dan zoveel tijd "over" hebt zullen we dan de volgende 30+ meeting bij jou doen?