Sandra schreef:Dat gaat hem niet worden dan want naar Rijssen is best ver reizen...
Misschien kan je een taxi regelen?
wat zijn de ukjes toch verassend gestipt voor een mams die nauwelijks gestipt is, altijd weer leuk om te zien <3
http://hamstery-indigo.nl/ Pootje van Syrtjes Na'vi en Merlijn! <3 Voor altijd in herinnering: Puppel, Izoula, Yuna, Noxx, Cavia, Eldin, Lotus en Moltar †
Sandra schreef:Dat gaat hem niet worden dan want naar Rijssen is best ver reizen...
Misschien kan je een taxi regelen?
wat zijn de ukjes toch verassend gestipt voor een mams die nauwelijks gestipt is, altijd weer leuk om te zien <3
Ik denk dat het groten deels aan de vader heeft gelegen.
Gezien de dames mooie vlekken hebben en de heren meer op hun moeder lijken, met weinig vlek. Daarnaast zijn alle dame driekleur, dus schildpad+dominant spot.
Wat heeft iedereen toch met choco driekleur ... de rest is veeeel mooier!!
Nee grapje, ze zijn allemaal geweldig. Maar ik vind haar niets bijzonders hebben vergeleken met de rest, ze lijkt haast op het choco ds mannetje
Mimosa schreef:Ik vind de effen roestjes veel leuk.
Ik eerlijk gezegd ook!
Ze hebben gewoon iets, want de rest niet heeft: geen-vlekken Maar nee, ze zijn zo anders als de rest, terwijl ze normaal er gewoon ordinair uit zouden zien.
Ik vind die vlekkenmormels wel wat hebben, al vind ik DS toch het mooist in combinatie met zwart en goud, en liefst niet al te gestipt
Ach, ik vind het wel een leuk nestje
Groetjes van Nina en Hannibal. Dag José, Henna, Feline en Uuft...