Dit is voor ons (ik en mijn vriend) de kortste Exo ooit geweest denk ik, haha. We hadden deze keer geen stand. Had daarnaast ook maar weinig afspraken gemaakt, waardoor we daar ook snel mee klaar waren. We waren er om kwart over 11 en gingen om 1 uur - half 2 ongeveer weer weg.
Het knaagdierendeel viel me wat tegen. Het was inderdaad wel ruim opgezet, maar dat kwam vooral door het ontbreken van veel stands die er normaal wel waren. Vorig jaar was het in ieder geval een stuk drukker / meer te zien.
Heb me opzich prima vermaakt, maar was vooral erg moe. Gisteren een tamelijk vermoeiende dag gehad, dus hadden allebei besloten om het vandaag niet te laat te maken.
Volgende keer in ieder geval weer een stand!
Verbaasde me er overigens over wat ik allemaal bij de rattenopvang kreeg. Had daar een zandbakje en voerbakje (klein formaat) gekocht en kreeg een hele tas met allemaal spulletjes erbij

. Pennen, spelletje, iets voor in de kerstboom enz (zullen ze vast wel gratig gekregen hebben denk ik, maar toch...). Volgens mij hadden ze dat toch echt beter kunnen besteden of geld voor kunnen vragen als bijdrage. Kwam net zo op me over als die goede doelen die tig keer per jaar informatiefolders en brieven sturen tegen reguliere verzendkosten wat ook niet bepaald nodig is.