Afgelopen maandag heb ik bij Lisa mijn nieuwe hamstertje opgehaald; Lily! (Scroll naar beneden voor een foto
Ze is heel mooi en eet heel goed! Het enige dingetje waar ik me een beetje zorgen om maak is dat ze telkens begint te krijsen en (zelfs) op haar ruggetje gaat liggen als ik met mijn hand de kooi in ga. Ik had al bedacht dat ze waarschijnlijk een paar dagen nodig heeft om helemaal te wennen aan haar nieuwe kooi én aan het wonen zonder mams en haar zusje, maar toch maak ik hier een topic over aan omdat ik nog niet eerder heb meegemaakt dat een hamster steeds zo van me schrikt en rond gaat rennen als ik haar voorzichtig wil pakken.
Dus wat zou ik hieraan kunnen doen? Iedere keer als ik zie dat ze wakker is ga ik even kijken of ze nog voer heeft (alles is steeds op
Ik weet zelf niet zo goed of ik haar nu juist wel veel moet proberen op te pakken, want het leek me dat het averechts werkt als ik haar tegen haar zin in op ga pakken. Ze is wel nieuwsgierig, maar zodra ik te dichtbij kom wordt ze bang.
Ik zou graag jullie advies krijgen.

(Dit is ze! Deze is net gemaakt toen ik haar wat te eten kwam geven)