Aan alle leden
Moderator: Sylvia.
-
biawa
Je mag toch wel even netjes vragen of ze een beetje anders willen typen zodat andere mensen het ook kunnen lezen?biawa schreef:Maar dat is ook niet aan jou, om dat te gaan vragen.**Lilia** schreef:die als je ze vraagt even gewoon normale zinnen te typen, nóg meer hun best gaan doen om alles verkeerd te schrijven
Heb ik een keertje gedaan, laatst nog, toen zei hij ''oke, zal het proberen'', doet het één keer en vervolgens gaat hij gewoon zonder punten, komma's, hoofdletters en vraagtekens door....
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Als ik vaak fout zou typen, zou ik me ook helemaal niks van jouw prive-berichten aantrekken.**Lilia** schreef:Je mag toch wel even netjes vragen of ze een beetje anders willen typen zodat andere mensen het ook kunnen lezen?biawa schreef:Maar dat is ook niet aan jou, om dat te gaan vragen.**Lilia** schreef:die als je ze vraagt even gewoon normale zinnen te typen, nóg meer hun best gaan doen om alles verkeerd te schrijven![]()
Heb ik een keertje gedaan, laatst nog, toen zei hij ''oke, zal het proberen'', doet het één keer en vervolgens gaat hij gewoon zonder punten, komma's, hoofdletters en vraagtekens door....
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience.
Als ik herhaaldelijk een idiote fout zie, dan zeg ik er wel wat van. Blijkbaar doet die persoon het dan consequent fout, wel zo aardig om dan even te melden dat het anders moet. Anders slaan ze overal zo'n belachelijk figuur zoals hier: in sollicitaties, rouwbrieven, liefdesbrieven, huiswerk, etcetera.
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
- xXjolienXx
- Hamsters: 5
- Leeftijd: 31
ik schrijf hier zonder hoofdletter, zonder kan je ook lezen. 
ik werk wel met komma's, punten, vraagtekens, uitroeptekens, etcetera.
ik begin een nieuwe zin trouwens aan de kantlijn, dus dan heb je die hoofdletter niet nodig, die kost me veel te veel tijd.
maar als andere mensen een hoofletter gebruiken, maakt het mij niets uit, ik kan alles lezen, het gaat hooguit iets moeilijker.
ik begin een nieuwe zin trouwens aan de kantlijn, dus dan heb je die hoofdletter niet nodig, die kost me veel te veel tijd.
maar als andere mensen een hoofletter gebruiken, maakt het mij niets uit, ik kan alles lezen, het gaat hooguit iets moeilijker.
Life is beautiful. Really, it is. Full of beauty and illusions. Life is great. Without it, you'd be dead.
Ik moet nog steeds lachen als mensen zeggen dat "iets te veel tijd kost".
Een hoofdletter doe je toch door het ingedrukt houden van de shift toets?
Of heb je een Babelonisch toetsenbord waar je voor een hoofdletter 5 toetsen ingedrukt moet houden terwijl je een rondje om je computer loopt?
Dat kost inderdaad een hoop tijd _/-\o_
Of heb je een Babelonisch toetsenbord waar je voor een hoofdletter 5 toetsen ingedrukt moet houden terwijl je een rondje om je computer loopt?
- AtelierBrigitte
- Hamsters: 1 campje
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Kijk uit, ik ga je rapporteren!!Martin Braak schreef:topic die niet met hoofdletter beginnen daar erger ik me aan hoe kan je dat mensen duidelijk maken?
Wil je een blijvende herinnering (tekening) van je hamster (of ander huisdier)?
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
dat vind ik pas debielgrijsje schreef:ik schrijf hier zonder hoofdletter, zonder kan je ook lezen.
om voor iedere zin
een nieuwe regel te nemen!
en het leest ook nog eens heel irritant.
als je dat zo mooi vind moet je maar gedichten gaan schrijven
valt me trouwens op
dat met name jongere leden dat doen.
Zo, ik heb het ook eens geprobeerd. Het is al bijna net zo kut typen als Br3eZ4h T4aL ~ eInz!
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
RoboHamu schreef:Ik moet nog steeds lachen als mensen zeggen dat "iets te veel tijd kost".
Of heb je een Babelonisch toetsenbord waar je voor een hoofdletter 5 toetsen ingedrukt moet houden terwijl je een rondje om je computer loopt?![]()
Dat kost inderdaad een hoop tijd _/-\o_
Misschien moet je met je tenen typen om hoofdletters te krijgen whahahaha, dat zou pas een gezicht zijn!!