Hierbij alvast een foto van mijn huidige scape.
De andere scapes voeg ik later even toe vanaf de pc
Huidige scape

Moderator: Sylvia.

Ik snap je gedachten en keuze er achter, ik vind hem gewoon wat minder geschikt voor dit formaat bakken. Daarnaast zie ik liever hamstertjes die echt fanatiek graven en hun eigen tunneltjes en holletjes bouwen dan in een vakje van een meerkamerhuis. Maar dit is zo'n unpopulair opinionWeezie schreef: 26 sep 2023, 19:54 Ze heeft het mkh en een rots in de hoek rechts met opening, wat ook een huisje is zeg maar. linksvoor ligt nog een soort boomstam die aan de onderkant open is.
Ik was een beetje zoekende. Ik weet dat zij het mkh heel fijn vind om te gebruiken en heb hem dit keer eens in het midden geplaatst, zodat ze van daaruit alle kanten op kan graven.
Ik gebruik het mkh niet altijd, en merk inderdaad dat het veel ruimte kost, maar ook dat zij er heel blij mee is, mooie nestjes erin maakt, lekker hamstert en een toilethoek erin heeft, waardoor de bak dan weer eenvoudiger schoon te houden is.
Ik zou het bruggetje achter het mkh weg kunnen halen en daar nog een klein open huisje of iets kunnen plaatsen, maar ze vind het ook leuk om over het brugegtje heen en weer te kunnen racen
Zou je het mkh meer naar de zijkant verplaatsen? Tips zijn welkom!
Ah oké.Weezie schreef: 26 sep 2023, 20:32 Ze graaft heel minimaal. Door het mkh in het midden te zetten hoop ik dat ze wat meer gaat graven.
Het mkh heeft 3 kamers naast elkaar.
Wat is een tunnelstarter?